Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:Ingen som vet vad den brun/blå-randiga är för nån?
Den som jag tänkte på när jag såg den är en av katiwrap men det ser jag senare att det inte är. Den jag tycker den påminner om är denna.

Bild
Kati wrap Chococabana_
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:
Den som jag tänkte på när jag såg den är en av katiwrap men det ser jag senare att det inte är. Den jag tycker den påminner om är denna.

Kati wrap Chococabana_
Jag har också kikat på katiwraparna med samma resultat. Vad finns det för sjalmärken mer som inte är så vanliga häromkring?
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
thanisa skrev:

Kati wrap Chococabana_
Jag har också kikat på katiwraparna med samma resultat. Vad finns det för sjalmärken mer som inte är så vanliga häromkring?
Jag har för mig det finns ett schweiziskt märke som jag inte kommer på just nu och sen de två tjeckiska märkerna medley och vatanai men jag har inte sett den där heller. Sen vet jag att girasol gör en hel del sjalar för speciella försäljare så som kati wrap, men jag har just nu ingen som jag kommer på.
Användarens profilbild
Av katha
Jag är ganska säker på att det är denna! :) Men kolla på de andra sjalarna, dreggelvarning! :love:
http://www.neobulle.com/porte-bebe_6_ec ... afc9804e96
I Norge köper dom dessa sjalar på www.bykatari.no som just nu har rea på Pixikid Mei Tai för 459 norska kr. :whut:
Senast redigerad av katha den ons dec 17, 2008 16:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:Är det franska? Finns det nån här som kan det?
Om du är osäker kan säkert dom på bykatari hjälpa till. :) Men vem behöver läsa när man slukar med ögonen! :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:
Om du är osäker kan säkert dom på bykatari hjälpa till. :) Men vem behöver läsa när man slukar med ögonen! :lol:
Man måste ju veta var man ska klicka för att beställa :Hahaa:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
katha skrev:
Man måste ju veta var man ska klicka för att beställa :Hahaa:
Hojta så kanske vi kan samfrakta men jag tror 4,5 m kanske är för kort.. :twisted:
Dom hade i alla fall ovanliga bärjackor! :lol: Bra att alla sjalfärgerna fanns som ringsjalar! :D
Senast redigerad av katha den tor dec 18, 2008 11:48, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?