Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
hörnsten skrev::jippiii: :hoppa: :confettismiley: :kelalite:
Ord kanske också? Hm... Självklart vill jag låna! :vågen:
Ok då får den mellanlanda hos mig :mrgreen: pm:a adressen!
Av Lenaskeå
Vi kanske skulle starta en låna-tråd, det har jag funderat på länge. jag tycker det är bra om sjalarna kan gosas in av andra... :wink:
Användarens profilbild
Av Anilorak79
anna m skrev:Det här kan vara lånatråden :D
..så man kanske kan få lägga in ett önskemål här?? *hoppas*

Ska till Skansen, onsdagen den 3:e juni o skulle mer än gärna låna en sele av något slag - har provat en becco o kärat ner mig, men det finns ju en del andra också...i nuläget tillåter inte ekonomin en ny becco, så jag är öppen för förslag om andra enklare varianter.

Någon som kan tänka sig o låna ut en sele (för en dag) till mig o Ludvig?
Användarens profilbild
Av borås
Anilorak79 skrev:
..så man kanske kan få lägga in ett önskemål här?? *hoppas*

Ska till Skansen, onsdagen den 3:e juni o skulle mer än gärna låna en sele av något slag - har provat en becco o kärat ner mig, men det finns ju en del andra också...i nuläget tillåter inte ekonomin en ny becco, så jag är öppen för förslag om andra enklare varianter.

Någon som kan tänka sig o låna ut en sele (för en dag) till mig o Ludvig?
du har pm! :D
Av Hell Cat
Då tänker jag lägga in en låneförfrågan här; nån som har lust att låna ut en vattenringsjal till mig och Arvid? Helst redan nu i sommar men annars till september då vi börjar på babysim...
Användarens profilbild
Av thanisa
JennyB73 skrev:Då tänker jag lägga in en låneförfrågan här; nån som har lust att låna ut en vattenringsjal till mig och Arvid? Helst redan nu i sommar men annars till september då vi börjar på babysim...
Jag har en vattenringsjal som ni kan få låna. Den använder vi ändå inte.
Av Hell Cat
thanisa skrev:
JennyB73 skrev:Då tänker jag lägga in en låneförfrågan här; nån som har lust att låna ut en vattenringsjal till mig och Arvid? Helst redan nu i sommar men annars till september då vi börjar på babysim...
Jag har en vattenringsjal som ni kan få låna. Den använder vi ändå inte.
:app: Vad glad jag blir! PM:ar dig...
Av anna m
Fast Jenny på babysimmet har jag svårt att se att du har användning för sjalen. Däremot när ni ska ut och bada i sommar :tumup:
Av Hell Cat
anna m skrev:Fast Jenny på babysimmet har jag svårt att se att du har användning för sjalen. Däremot när ni ska ut och bada i sommar :tumup:
Fast jag tänker mest på duschen efteråt :fnissa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?