Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
thanisa skrev:Och nu kom de med två till varianter. En nino, fast den tilltalade mig inte så mycket i färgerna tyvärr.

Bild

och så en elips med ull, är det någon som vet om det tidigare funnits någon ull-elips?
Bild
Jag blev KÄR i ullellipsen! :heart: Gud va fin! :love:
Av Umma
Även om färgerna inte riktigt var mina heller måste jag bara :vågen: !!! Hade jag haft råd hade jag gärna köpt en ulldidy till...jag pratade länge med Didymos i fredags förresten 8) , dom har en väldigt trevlig kundservice som verkar vana vid sjalnördar :wink: .
Lenaskeå skrev:Åh, den bruna ull-ellipsen :heart:

Såg den på didymos hemsida tidigare idag,, men nu hittar jag den inte. Eller söker jag fel?
Den är förmodligen slutsåld då...
Av Lenaskeå
eamane skrev:
Lenaskeå skrev:Åh, den bruna ull-ellipsen :heart:

Såg den på didymos hemsida tidigare idag,, men nu hittar jag den inte. Eller söker jag fel?
Den är förmodligen slutsåld då...
Säkert! Det är min nya drömsjal tror jag.... :mums: Men jag lär nog aldrig ens få se en sån IR..
Av Lenaskeå
Umma skrev:Även om färgerna inte riktigt var mina heller måste jag bara :vågen: !!! Hade jag haft råd hade jag gärna köpt en ulldidy till...jag pratade länge med Didymos i fredags förresten 8) , dom har en väldigt trevlig kundservice som verkar vana vid sjalnördar :wink: .
Vilken ulldidy har du?
Av Umma
Lenaskeå skrev:
Umma skrev:Även om färgerna inte riktigt var mina heller måste jag bara :vågen: !!! Hade jag haft råd hade jag gärna köpt en ulldidy till...jag pratade länge med Didymos i fredags förresten 8) , dom har en väldigt trevlig kundservice som verkar vana vid sjalnördar :wink: .
Vilken ulldidy har du?
Nino Kobolt :tumup: !
Av Lenaskeå
Umma skrev:
Lenaskeå skrev:
Vilken ulldidy har du?
Nino Kobolt :tumup: !
Just ja, nu när du säger det! Den har jag ju sett, den är väldans snygg! :love:
Användarens profilbild
Av zero.sara
thanisa skrev:
Bild
:love: :love:
Vilken tur att sjalarna tar slut fort
:roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?