Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

katha skrev:Hej!
Det går helt runt i huvet på mig med alla vackra sjalar! :love: Det är det enda typ som finns i mitt huvud just nu. :shock:
Det jag är väldigt nyfiken på är hur många sjalar/bärdon har du och vilka är dom? :lovely:
Bilder är ju alltid uppskattad av alla! :loving:
Vad är du själv sugen på?
Mamasamueli skrev:
6. tråkbeige indio... den är i färgväxande bomull, natur/brun, och när den hänger bredvid den naturvita tricottin undrar jag vad den har för uppgift egentligen. :hmm: Borde byta den mot nån cool färg som jag inte har. Kanske en wellen... Jag tycker hemskt mycket om att bära i den, men färgen var inte som jag hade trott!
Tvätta den ett par gånger så mörknar färgen :wink: Jag tycker att den är underbar :heart:
Jag själv är sugen på en didy, stork, easy eller hoppe. Ingen enfärgad, möjligtvis om den är mönstrad (indio). Men öppen för förslag! :D Jag själv har en trikå-MobyWrap Indigo, BBB Iris + en hemmagjord vävd långsjal av okänt ursprung. Vill dock ha en till så lämna gärna förslag! Bara dom är diagonalvävda och bara bäst! :lol:

av hcvc 20 okt 2008, 09:28

katha skrev:
Hej!
Det går helt runt i huvet på mig med alla vackra sjalar! Det är det enda typ som finns i mitt huvud just nu.
Det jag är väldigt nyfiken på är hur många sjalar/bärdon har du och vilka är dom?
Bilder är ju alltid uppskattad av alla!

Vad är du själv sugen på? H/mars04 V/mars08

Personligt meddelande
katha skrev:Jag själv är sugen på en didy, stork, easy eller hoppe. Ingen enfärgad, möjligtvis om den är mönstrad (indio). Men öppen för förslag! :D Jag själv har en trikå-MobyWrap Indigo, BBB Iris + en hemmagjord vävd långsjal av okänt ursprung. Vill dock ha en till så lämna gärna förslag! Bara dom är diagonalvävda och bara bäst! :lol:
Det där känns igen :Hahaa: Men du missade en supermjuk Gås, en Bebina, en Amazonas och så några selar :wink:
katha skrev:Jag själv är sugen på en didy, stork, easy eller hoppe. Ingen enfärgad, möjligtvis om den är mönstrad (indio). Men öppen för förslag! :D Jag själv har en trikå-MobyWrap Indigo, BBB Iris + en hemmagjord vävd långsjal av okänt ursprung. Vill dock ha en till så lämna gärna förslag! Bara dom är diagonalvävda och bara bäst! :lol:
Jag har en Hoppe Timbuktu som är ca. 5 meter i mycket fint skick. Skulle den kunna vara intressant?
katha skrev:Jag själv är sugen på en didy, stork, easy eller hoppe.
Om du menar en av ovanstående och inte en av varje :lol: - är de ju hyfsat likvärdiga funktions- och bärmässigt, så då kan man ju fundera ut vilken man tycker är snyggast och börja där. Jag menar det är ingen jättestor, objektiv skillnad i värme, avlastning, material utan det är mest bara tycke och smak och man kan ju inte veta vad man själv föredrar innan man har provat. Jag vet ju vad jag tycker, men nästa som svarar tycker precis tvärt om...
Det har nog ändrats lite sen jag skrev sist, fast de flesta står i min profil.
Men det är roligt att göra en inventering :D :

1 trikåsjal: sino som inte används men som sparas för att det var första sjalen och för att man kan missionera med den. 8)
4 vävda sjalar: 1 hemmafärgad Ellevill Zara, 1 Easy Care Lava, 1 olivskrynkelgås LE, 1 Didymos Wellen granat
1 sele: beco 4th som endast mannen bär i.
1 ringsjal: Ringo Fjellnejlika

Jag klarar mig bra med det!
(och ändå har jag förhandsbokat en Ellevill Zara Curry. :hide: )
Sen vill jag gärna ha en Manduca också.
Jag har
Bild länk till bdb
Från vänster till höger
långsjalar
supertunn hoppediz nairobi
didymos wellen holunder
didymos indio rödvit
ringsjal
didymos wellen seqouia
bärsele
manduca cona coffee

inte med på bilden
BBB morgaine
rosa vattenringsjal
2 MTs
Av Jenny
Jag kan med stolthet förkunna att jag ALDRIG hjaft så här få sjalar sen min sjalkarriär startade!!
Nu äger jag: 1 st Ergo denim, 1 st Easy regnbåge - den får bo för alltid hos mig och en kortsjal Bärabarn mint som just nu är halsduk!!
(Men då räknar jag inte med 1 st MT som är på väg och flytta och 1 ringis som är ute på annons! :lol: )
Av Lenaskeå
zero.sara skrev:Jag har
Bild länk till bdb
Från vänster till höger
långsjalar
didymos wellen holunder
didymos indio rödvit
ringsjal
didymos wellen seqouia
bärsele
manduca cona coffee

inte med på bilden
BBB morgaine
rosa vattenringsjal
2 MTs
Vilken snygg ringsjal! :love: Blir du less på den så hör av dig!! :tumup:
Lenaskeå skrev:
För tillfället används den mycket, men då vet jag vem jag kan höra med först när det blir aktuellt att sälja :D
Lenaskeå skrev:
zero.sara skrev:Jag har
Bild länk till bdb
Från vänster till höger
långsjalar
didymos wellen holunder
didymos indio rödvit
ringsjal
didymos wellen seqouia
bärsele
manduca cona coffee

inte med på bilden
BBB morgaine
rosa vattenringsjal
2 MTs
:iagree: Hajjade till för att den var riktigt :love: :love: :love:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?