Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Jag går emot strömmen och säger att jag nog tycker den var snyggare innan färgning.... Jag är KÄR i den gula :love:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vilken skillnad! Superfin! :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Jag går emot strömmen och säger att jag nog tycker den var snyggare innan färgning....
:iagree:
Men tycker också att det är bra att du blev nöjd med den nya färgen :tumup: Det är ju det viktigaste :)
Användarens profilbild
Av Monnis
Oj, jättesnygg ju! Fint att blommorna fortfarande syns. Är inte heller så förtjust i den gula, lite blek för min smak. Grönt är skönt! :vågen:
Användarens profilbild
Av Nemo
Fiiiiint! Ångrar också lite nu att jag promt ville ha en svart... Visserligen gillar jag den, men tänk om jag vill ha en annan färg en dag!! Tanken slog mig inte ens att man skulle kunna köpa en vit och färga. :duh:
Av cissio
Men gud så snygg den blev!!!!! Har en vit som jag har funderat på att färga olivgrön men inte vågat...men nu när jag har sett din så måste jag ju bara färga min också! :D
Vilken färg använde du? Färgade du i 40 eller 60 grader, har för mig att det står 40 på MAnducan men blir inte färgresultatet bättre i 60 grader....
Snälla svara idag så kan jag rusa till affären och köpa färg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
millla skrev:Snyggt!!! Fasen att man har en svart Manduca. Den går väl inte att färga... :(
HA, tänkte detsamma.. Är så trött på min svarta. Men den får ju förbli svart..
Av ¨MieMilo
cissio skrev:¨

Men gud så snygg den blev!!!!! Har en vit som jag har funderat på att färga olivgrön men inte vågat...men nu när jag har sett din så måste jag ju bara färga min också! :D
Vilken färg använde du? Färgade du i 40 eller 60 grader, har för mig att det står 40 på MAnducan men blir inte färgresultatet bättre i 60 grader....
Snälla svara idag så kan jag rusa till affären och köpa färg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag färgade i 40 grader och hade i lite fler saker, två vita bodys och långkalsonger som var vitt med hade blivit tvättgrått och en haklapp åkte med och två grytlappar och ändå tog Manducan upp mycket färg. Jag använde den färgen som finns i dom vanliga affärerna, minns inte vad den heter. Jag köpte min på maxi, ca 60 pix + infärgningssalt ca 20:-. Hoppas du också blir nöjd med din:) och lova visa den!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
WOW! den blev ju grym juh! Tykcer det är så modigt o färga dyra saker, tänk om det skulle bli helt fel?! Men du lyckades ju helt klart!
Av cissio
Hej!
Åhh, ska springa till ICA i morgon bitti!! Sen är det färgning som gäller....kanske ska leta upp lite som kan följa med jag också :D
Av doc
Vad fint det blev! Gjorde du det i tvättmaskinen? med färg från ICA?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?