Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
boosten skrev:
Lenaskeå skrev:
boosten skrev:Man blir nöjd, men det kan ta lite tid.. :wink:
När barnen inte längre bärs i sjal kanske, man kan ju inte tvinga dem att sjalas hur länge som helst! :lol:
Det är ju ett utmärkt tillfälle att sluta. :wink: Men när första barnet var typ 1½ och andra föddes var jag rättså less och nöjde mig med de bärdon jag hade. Sjalarna hade förlorat sin trollkraft av nån anledning. Jag hann väl inte. :Hahaa:
samma här. jag är helt ointresserad av sjalar och selar. jag bär varje dag i samma sele.
Av Lenaskeå
Jemmah skrev:Men du Lenaskeå... Har du räknat ut hur många sjalar du hunnit äga? Eller hur många som flyttat in och ut per månad? För någon typ av rekord (i antal köp och sälj / tidsenhet) borde du väl ha? :mrgreen:
:oops: Nja, det vet jag inte.. Men jag kan räkna senare... :D
Användarens profilbild
Av Måsen
diddeldi skrev:jo men man kan faktiskt det. nu när jag har så många så jag knappt kan räkna dem (det är nog sisådär 30-40 stycken), så känner jag faktiskt inget direkt behov av fler :mrgreen:
:notes: ca 30 bärsjalar och några selar
(lagt till på inköpslistan, så kanske jag blir nöjd sen :wink: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Måsen skrev:
diddeldi skrev:jo men man kan faktiskt det. nu när jag har så många så jag knappt kan räkna dem (det är nog sisådär 30-40 stycken), så känner jag faktiskt inget direkt behov av fler :mrgreen:
:notes: ca 30 bärsjalar och några selar
(lagt till på inköpslistan, så kanske jag blir nöjd sen :wink: )
Måste tillägga att det där är nog högst individuellt :Hahaa: :lol:
Av doc
Varje gångjag köper ett nytt bärdon tror jag att jag inte kommer att köpa ett till. Och sedan blir det ett till och ett till och ett till.... :)
Användarens profilbild
Av millla
Jemmah skrev:Men du Lenaskeå... Har du räknat ut hur många sjalar du hunnit äga? Eller hur många som flyttat in och ut per månad? För någon typ av rekord (i antal köp och sälj / tidsenhet) borde du väl ha? :mrgreen:
:Hahaa: Lenaskeå = Sjalhallick! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av hcvc
Jag är nöjd - men fortfarande nyfiken :D ! Däremot kan jag reta mig på att jag inte upptäckte bärandet redan med nummer ett. Fast han hade verkligen inget bärbehov, snarare tvärtom. Så nu kanske jag måste ha ett barn till, bara för att det vore så super att få ett barn och redan ha bärdon som jag gillar. Och i lugn och ro kunna prova några till :Hahaa: ...
Användarens profilbild
Av zink
SQ skrev:Men allra högst på önskelistan står Beco Butterfly Pony express!
TS sålde en sådan förra veckan... ;-)
Användarens profilbild
Av zink
Förresten, det kanske inte handlar om att "bli nöjd" det kanske mer är att isåfall inte vara "fortsatt nyfiken"?

Vilket inte i sig är negativt ju! Sedan får man själv - eller snarare ens omgivning - dra gränsen för när det hela övegrår i besatthet... :hellu:
Användarens profilbild
Av nevin
cinclus skrev:Förresten, det kanske inte handlar om att "bli nöjd" det kanske mer är att isåfall inte vara "fortsatt nyfiken"?

Vilket inte i sig är negativt ju! Sedan får man själv - eller snarare ens omgivning - dra gränsen för när det hela övegrår i besatthet... :hellu:

Aha, är det SÅ det kallas det jag lider av - besatthet
:hmm: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
nevin skrev:
cinclus skrev:Förresten, det kanske inte handlar om att "bli nöjd" det kanske mer är att isåfall inte vara "fortsatt nyfiken"?

Japp, du har väl hört talas om sjal- :twisted: ? :wink:
Användarens profilbild
Av zink
nevin skrev:

Mhm, "SjalBeroende" blir man ju vid 500 är det väl ;-)

Sedan är det kört.
Användarens profilbild
Av zink
Inte 500 sjalar då men...
Användarens profilbild
Av mari_tres
cinclus skrev:Inte 500 sjalar då men...
:Hahaa: Hur många sjalar då? Var går gränsen, likssom? :hmm:
Användarens profilbild
Av nevin
mari_tres skrev:
nevin skrev:

Japp, du har väl hört talas om sjal- :twisted: ? :wink:
Ja, han har en alldeles egen filial här hemma hos mig, vi sover skavfötter han och jag :twisted:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?