Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av doc
doc skrev:
petraokalle skrev:Kolla denna länk! http://www.youtube.com/watch?v=UltU9nCoWC4
Min favvoknytning är det nog, ffa för att man slipper knyt runt magen. Man känner sig mycket rörlig tycker jag, samtidigt säker på att ungen inte ska ramla ner... :tumsup:

vilken bra knytning! måste testa!

Testat och hittills är det bästa ryggknytning jag nånsin provat! Trycker inte alls bröstet samtidigt sitter barnet tajt. Tack för länken!!!
Användarens profilbild
Av Scharlott
doc skrev:
doc skrev:
petraokalle skrev:Kolla denna länk! http://www.youtube.com/watch?v=UltU9nCoWC4
Min favvoknytning är det nog, ffa för att man slipper knyt runt magen. Man känner sig mycket rörlig tycker jag, samtidigt säker på att ungen inte ska ramla ner... :tumsup:

vilken bra knytning! måste testa!

Testat och hittills är det bästa ryggknytning jag nånsin provat! Trycker inte alls bröstet samtidigt sitter barnet tajt. Tack för länken!!!
Kul att du gillar vrikkesikker 8) Vrikkesikker är en av mina personliga favoritryggknytningar då man kan bära barnet högt så även små barn ser bra, samtidigt som den är stadig så man orkar bära även ett tyngre barn länge. En annan sak jag gillar att man kan variera och knyta med kors på bröstet om man föredrar det eller att direkt föra sjaländarna bakåt under armarna (som vid ryggsäck). Sedan kan man även göra tibetanskt avslut i fall man vill slippa tyg runt magen.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Den verkadeju superbra! Fast lite svår att få till... Måste genast hämta Skruttmuffin och regnbåge och börja öva :D

Just det, TS hade en fråga :oops: Jag har burit på rygg med ytterkläder på oss båda, och det har funkat bra när jag väl har fått upp honom. Det kan ju bli lite bylsigt, så som nån skrev är det nog bra att ha en lång sjal. Men det jobbigaste tycker jag är att knyta, jag hinner bli helt genomsvett av att knyta med jackan på... Och Skruttmuffin också.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?