Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Bild

De är skarpare i färgerna än vad bilden visar.

Ursäkta tvättstugan, men de torkas..... :oops:
Av eamane
:shock: Wow vilka härliga färger!!!
Användarens profilbild
Av Hannah83
eamane skrev::shock: Wow vilka härliga färger!!!
:lol: Ja, jag lär ju synas iaf!
Av Zarabi
8) Helmysiga!!! Me want!!!
Användarens profilbild
Av Hannah83
Zarabi skrev:8) Helmysiga!!! Me want!!!
Hehe, vilken av dem?
Användarens profilbild
Av Hannah83
Nolina skrev:Jag har den turkosa som långsjal
Bild
Ja se där! Visst är den fin! :loving:

Men jag är lite nojjig för det känns som om jag river upp den med naglarna. :roll:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Nolina skrev:
Hannah83 skrev:
Nolina skrev:Jag har den turkosa som långsjal
Bild
Ja se där! Visst är den fin! :loving:

Men jag är lite nojjig för det känns som om jag river upp den med naglarna. :roll:
Den är jättefin, ja rebozon är känslig, efter ett tag lär man sig hanskas med tyget.
Ja, dom är mjuka och mysiga! Ska bara försöka att inte repa den. :D
Användarens profilbild
Av Hannah83
Dorislina skrev:
eamane skrev::shock: Wow vilka härliga färger!!!
Precis vad jag utropade när jag såg bilden. Den turkosa är ju alldeles alldeles underbar. :love: Och den anda är ju helt underbar den med... :loving:

Kanske skulle beställa lite ifrån Emma igen. Skulle de här Vamonoz komma upp på hemsidan? Är det ren bomull?
Ja, så förstod jag det hela! :D Ja hon sade att det är ren bomull.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Poffan skrev:Va fina dom va :D
Tack! :D
Användarens profilbild
Av Hannah83
Bild

Bärbild som utlovat! :D Please ignore the sleten mamma! :this: :oops:

Och så, en liten recension....

Rebozon:

Vi var inte kompisar direkt. Min stora tjej fullkomligt ÄLSKAR den och vill ha den som snutte, för den är mjuk och gosig. Fick inte till den bra tyckte jag, så vi har sneglat lite snett på varandra..... Men, skam den som ger sig! Nu älskar vi den, och den är inte krånglig alls. Man kanske inte ska prova sjalar mitt i natten? :hmm: Den är lång, mjuk, tunn, och väldigt vacker att se på, gillar skarpt fransarna! Enda nackdelen jag kan komma på är att tyget känns bräckligt, men det är nog bara för att jag är van ringsjalar i bomull, som ju är tjockare.

Vamonoz:
Tyckte först när den kom att det verkade vara vanligt typ "lakans-tyg" och blev lite besviken. Men den är underbar att bära i, och lillan älskar den! Super enkel att få bra, hon sitter kanon i den. Enkel att justera och vikningen ligger skönt på axeln. Sen är ju de rosa ringarna supersöta!

Priset på den låg runt 200 kr tror jag, och jag såg i mailet att de förmodligen kommer in med fler tyger om ett par veckor. Det enda hon har inne nu är den andra delen av min lila. :D
Användarens profilbild
Av MilanE
Ni är superfina!!

Den turkosa sjalen fullkomligt lyser ju!
Användarens profilbild
Av Hannah83
Hihi, ja därav shocken när den kom! Men nu älskar vi den! Eller dom rättare sagt!
Av Gerbera
Vad fina de var!!! Jag gillar den lila skarpt! Är sugen på att beställa en likadan... Har hittills mest sneglat på ringos, har liksom ingen erfarenhet av ringsjal, mer än att jag har en från föräldrar&barn (tidningen) men har inte lyckats få till den riktigt. Jag tror den är för stel...
Användarens profilbild
Av Hannah83
Gerbera skrev:Vad fina de var!!! Jag gillar den lila skarpt! Är sugen på att beställa en likadan... Har hittills mest sneglat på ringos, har liksom ingen erfarenhet av ringsjal, mer än att jag har en från föräldrar&barn (tidningen) men har inte lyckats få till den riktigt. Jag tror den är för stel...
Den första sjalen jag köpte var en ringsjal, men jag tycker de funkar bättre ju äldre barnen blir.
Bor du nära får du gärna titta och känna på min!

Hon hade bara en kvar
Användarens profilbild
Av Hannah83
Poffan skrev:Snyggt. Du passar bra i färg :D
Go du e da! :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?