Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Nolina skrev:Ja, dom är mjuka och mysiga! Ska bara försöka att inte repa den.Hannah83 skrev:Den är jättefin, ja rebozon är känslig, efter ett tag lär man sig hanskas med tyget.Nolina skrev:Jag har den turkosa som långsjalJa se där! Visst är den fin!
![]()
Men jag är lite nojjig för det känns som om jag river upp den med naglarna.
Dorislina skrev:Ja, så förstod jag det hela!eamane skrev:Precis vad jag utropade när jag såg bilden. Den turkosa är ju alldeles alldeles underbar.Wow vilka härliga färger!!!
Och den anda är ju helt underbar den med...
![]()
Kanske skulle beställa lite ifrån Emma igen. Skulle de här Vamonoz komma upp på hemsidan? Är det ren bomull?
Gerbera skrev:Vad fina de var!!! Jag gillar den lila skarpt! Är sugen på att beställa en likadan... Har hittills mest sneglat på ringos, har liksom ingen erfarenhet av ringsjal, mer än att jag har en från föräldrar&barn (tidningen) men har inte lyckats få till den riktigt. Jag tror den är för stel...Den första sjalen jag köpte var en ringsjal, men jag tycker de funkar bättre ju äldre barnen blir.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?