Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Ja, han bär och har burit i både sjal och sele. Nuförtiden blir det inte så ofta då Finn vill att jag bär om vi båda är med.

Måste säga att jag blir nyfiken på vad det är för indio som väntas hem till norkmedoo.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Ja, maken bär - eftersom vi inte haft vagn under barnens respektive första år så hade det varit krångligt annars. :lol:

I trikåsjal när de varit pyttisar och Daga i vävd senare, dock har han aldrig brytt sig om att lära sig knyta sjal på ryggen. Numera bär både han och jag i princip enbart i sele, oftast på ryggen. Nej, jag har aldrig hjälpt honom med det, han har allt fått lära sig själv.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
inte så ofta, men det händer. och då på egen initiativ.
Användarens profilbild
Av miom
Varje dag bär min man. både sele och sjal. sjal när det är sovdags.
Användarens profilbild
Av brisea
Ja, det gör han. Från början i en Babybjörn-liknande sele, men numera gillar han MT, han har burit mycket på ryggen med den. Förra året när jag var borta på konferens ringde han mig och undrade var MT:n var, för han ville åka till IKEA med A :) Sjal har han bara använt med min hjälp, han tycker det är lite besvärligt att få till knytningen.
Användarens profilbild
Av pocahontas
japp, varje dag. I ergo mest nu, förrut mest i mameco.
Användarens profilbild
Av erisara
Jodå, han bär.
Med E älskade han ringsjalen och när han blev större bärryggsäcken på skogspromenader. Nu med T så är det mest MT och sele som gäller, han tycker att långsjalen är för bökig och T gillar bara höftsittande i ringsjal och det gillar inte Johan.
Av nanook
Nu gör han det. Men det tog nästan 4 år innan han började.
Ja det gör han i stort sätt varje dag. Både på mage och rygg, i manducan eller i den tunna hopedizen som är blå. Han tycker att stork ulli och didymos katja passar inte honom för att de är färgglada. Så jag bär i dessa sjalar men hoppas att han ska använda även dessa två när det blir svalare.
Användarens profilbild
Av Myrten
Ja, min underbara man bär båda Lova och Elsa. Lova helst i Sinon på magen, Manducan tycker han är krånglig för henne eftersom hon bara är tre månader, och Elsa i Ergo eller Manduca på ryggen. Han bär på eget initiativ och tycker om att göra det. "Tyvärr" är det mest jag som bär eftersom han jobbar heltid, men det blir ändring på det när vi byter uppgifter i halvlek.
Av Tifflan
Sambon bär Dennis på eget initiativ, oftast när de ska ut och flyga :lol: då är det svårt med en knatte som springer runt fötterna om man är ensam har han upptäckt. Sedan mysbärs det ibland också.

Han fixar inte att få upp Dennis på ryggen på egen hand ännu, utan vill ha lite hjälp.
Av Ponyo
Ja, det var faktiskt han som tyckte vi skulle köpa sjal när V var nyfödd.
Han ville visserligen ha ringsjal, men den lyckades vi inte få till förrän V var ungefär halvåret, så han har mest burit i sele.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ja, det gör han i ergo.
Om vi är iväg är det oftast jag som bär omjag inte har för ont annars gör han det. När han var pappaledig bar han ofta.
Användarens profilbild
Av Elin G
Ja. Han bär i det som är närmast, sjal eller sele kvittar. Men just nu verkar butterflyn vara hans favorit.
Av Christer Romson Lande
:shock: Bära sitt barns pappa? På eget initiativ? :hmm: Näääe, det går inte, BeckaH. Nu har jag försökt (även om det kanske mera är på ditt initiativ) men jag trillar i golvet hela tiden! Kan du inte lägga upp en video på youtube och visa hur man gör?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?