Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tlillan
vagnen var toppen att ha med till thailand. Erik sov i den på stranden o när vi åt middag...
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag håller med om att du ska ta med vagnen, Isa sov i sin vagn lite överallt när vi var i Thailand. Det händer ju så mycket så då var det skönt för henne att kura ihop sig i vagnen och sova en stund. Hade hon sovit sina tupplurar på mig eller D så hade vi svettats bort allihopa. :? Du kan ju försöka få tag på en sån UV-filt som du kan lägga över vagnen, en sån skyddar bra mot solen.
Användarens profilbild
Av Annika80
elli skrev:
Annika80 skrev:vi åker dit i november och jag har tänkt ta med både gauzen och becon till vår 2,5 åring.
Ringsjalen däremot får nog stanna hemma.
Jag får ont när jag bär i den en liten stund, hon börjar bli så tung "lillan" ju.
Vi ska oxå dit i november vart ska ni?
Vi ska till Phuket, åker 29 nov.
Vart ska ni? :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Me skrev:Tack för alla svar !
Det lutar år gåsen och en MT tror jag, ringsjal funkar tyvärr varken för mig eller blivande maken :-(

Kul att det är flera som åker i november, vi åker 28:e och hem 27/12. Vi kommer först vara i Phuket, Karon och sen åka över ungefär en vecka till Lanta och gifta oss och sen tillbaka till Karon igen.

Om bara tiden kunde gå lite fortare nu....
Åh då kanske vi ses :D vi bor vid Karon Beach och lär väl dra runt på den omklädda rosa barnvagnen så vi syns nog. Jag sambon och 3 barn i släptåg.
Bild
Användarens profilbild
Av Annika80
tlillan skrev:vagnen var toppen att ha med till thailand. Erik sov i den på stranden o när vi åt middag...
Gick det bra med vagnen på flygplanet? Inga skador osv?
En sån där påse till vagnen kan man köpa på flygplatsen va?
Användarens profilbild
Av Vida
Min avatar är förresten från Thailand....
Av Aelia
Håller oxå med, vagnen är bra att ha, skulle inte vilja åka utan
Av Me
Annika80 skrev: Åh då kanske vi ses :D vi bor vid Karon Beach och lär väl dra runt på den omklädda rosa barnvagnen så vi syns nog. Jag sambon och 3 barn i släptåg.
Bild
Vi har en vanlig tråkig vagn, men det är vi som har en sjövild unge och skriker Meeeeelkeeeer hela tiden :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Annika80 skrev:En sån där påse till vagnen kan man köpa på flygplatsen va?
De gånger vi har rest med vagn så har vi antingen fått eller kunnat köpa påse till vagnen på flygplatsen. Brukar finnas antingen i infomrationsdisken eller i incheckningen.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?