Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
elli skrev:Vi ska till Phuket, åker 29 nov.Annika80 skrev:vi åker dit i november och jag har tänkt ta med både gauzen och becon till vår 2,5 åring.Vi ska oxå dit i november vart ska ni?
Ringsjalen däremot får nog stanna hemma.
Jag får ont när jag bär i den en liten stund, hon börjar bli så tung "lillan" ju.
Me skrev:Tack för alla svar !Åh då kanske vi ses
Det lutar år gåsen och en MT tror jag, ringsjal funkar tyvärr varken för mig eller blivande maken
Kul att det är flera som åker i november, vi åker 28:e och hem 27/12. Vi kommer först vara i Phuket, Karon och sen åka över ungefär en vecka till Lanta och gifta oss och sen tillbaka till Karon igen.
Om bara tiden kunde gå lite fortare nu....
tlillan skrev:vagnen var toppen att ha med till thailand. Erik sov i den på stranden o när vi åt middag...Gick det bra med vagnen på flygplanet? Inga skador osv?
Annika80 skrev: Åh då kanske vi sesVi har en vanlig tråkig vagn, men det är vi som har en sjövild unge och skriker Meeeeelkeeeer hela tidenvi bor vid Karon Beach och lär väl dra runt på den omklädda rosa barnvagnen så vi syns nog. Jag sambon och 3 barn i släptåg.
Annika80 skrev:En sån där påse till vagnen kan man köpa på flygplatsen va?De gånger vi har rest med vagn så har vi antingen fått eller kunnat köpa påse till vagnen på flygplatsen. Brukar finnas antingen i infomrationsdisken eller i incheckningen.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?