Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Bärjacka har jag aldrig testat men poncho och regnponcho kan vi trä på oss själva (även om det är mycket lättare med hjälp)

ungefär så här går det till :)
Knyter först upp ett förhoppningsvis medgörligt barn i sjalen
Trär ponchon över mitt huvud och
samlar ihop det som ska vara över barnet i min nacke.
Tar en hand på vardera sida bak vid nacken, brer ut ponchon
Skakar iordning så att huvudhålet kommer fram (alltså bak :roll: )
säger till J "är du med, nu kommer ponchon?!"
och "slänger" ponchon bakåt.
Hon trär upp huvudet och på den vanliga ponchon båda armarna, regnponchon får hon bara upp en arm i huvudhålet :lol:

När jag ska ta av utan hjälp tar jag ur mitt huvud ur ponchon och knyter ner barnet med ponchon på :) Har hon bara huvudet ute går det att dra av den uppåt, men det är sällan det händer oftast är båda armarna ute

Vi ser nog rätt roliga ut när vi fixar, men numera går det fort i allafall :P
:lol: Japp kul ser det ut!
Användarens profilbild
Av hcvc
millla skrev:Fråga: Varför allt detta svingande över huvudet
:lol: :lol: :lol:
Av Jinxan
Men ååhh nu blev jag ju jättesugen på att se hur det ser ut när ni står och svingar och kastar och har er. *ser värsta actionfilmscenerna typ Matrix framför sig*

Men varför kör man egentligen med bärjacka? Är dom så bra så att det är värt att kämpa så mycket? Varför inte bara köra med bärskydd eller dubbelpolo eller nått? Vad har jag missat?? :D
Användarens profilbild
Av millla
JinxLinda skrev:Men ååhh nu blev jag ju jättesugen på att se hur det ser ut när ni står och svingar och kastar och har er. *ser värsta actionfilmscenerna typ Matrix framför sig*

Men varför kör man egentligen med bärjacka? Är dom så bra så att det är värt att kämpa så mycket? Varför inte bara köra med bärskydd eller dubbelpolo eller nått? Vad har jag missat?? :D
Vill åxå veta!
Av doc
millla skrev:
JinxLinda skrev:Men ååhh nu blev jag ju jättesugen på att se hur det ser ut när ni står och svingar och kastar och har er. *ser värsta actionfilmscenerna typ Matrix framför sig*

Vill åxå veta!
Från min del: har hund och är mycket ute. Om det regnar måste jag skydda barnet på nåt sätt för hon inte har några regnkläder. Hittills har jag använt en jättestor regnkappa men när det blåste var den inget skydd alls. Sen fryser jag nuförtiden...räcker inte med tröja.
Användarens profilbild
Av Asia
på ryggen blir det svårt med bärskydd...
Användarens profilbild
Av millla
Asia skrev:på ryggen blir det svårt med bärskydd...
Vaddå?! Kan man inte använda bärskydd på ryggen? *Undrar eftersom jag eventuellt är på väg att köpa ett*
Användarens profilbild
Av Asia
jag tänker att det måste ju glipa lite här och där? så det blåser in kall luft?
Användarens profilbild
Av Elin G
Asia skrev:jag tänker att det måste ju glipa lite här och där? så det blåser in kall luft?
Mitt bärskydd fungerar underbart bra på ryggen. Men det är ju ett bäranära som är lite som en påse. MaMs kanske är sämre?
Användarens profilbild
Av Asia
jag har båda. får väl testa!
Användarens profilbild
Av Elin G
Asia skrev:jag har båda. får väl testa!
Varför har du båda :hmm:
Användarens profilbild
Av Asia
öh,varför har du flera sjalar?

jag använder ju inte båda samtidigt.
Användarens profilbild
Av Elin G
Asia skrev:öh,varför har du flera sjalar?
Jag har minsann bara en sjal :floet2:
Och sen ljuger jag aldrig heller :wink:
Användarens profilbild
Av Asia
hi hi! :lol:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?