Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Oh, ja! :love: Den hade jag valt. Knalligt orange. Blir en bra kontrast mot ugglorna (undrar om det tyget finns att köpa nånstans?! :hmm: ).
det stod ju något i hörnet på bilden, testa googla :)
Användarens profilbild
Av hcvc
Hade definitivt tagit fågeltyget (brick bird?)! Och.. ...ja, svårt, svårt när det finns så mycket fint! Babyhawkarna är väldigt tilltalande estetiskt, tycker jag (fast jag hade valt svarta remmar, för att förstärka den asiatiska känslan). Har tyvärr aldrig haft tillfälle att prova någon. Lycka till i dina i-lands-kval :wink:.
Användarens profilbild
Av katarinap
Jag har själv Teal Hoot Owls (ugglorna) och älskar tyget. Upplever det som vilsamt, men ändå lite piggt. Tyckte också att det var svårt att kombinera ihop det med något tyg som man vill kunna använda under lång tid och inte tröttna på. Har du funderat på Sophia Orange and Brown? (Vet inte hur man klistrar in bilder, men tyget ligger under "New Stuff" och s 2.)

Det var förresten inga som helst problem att betala med Mastercard/Visa. (Men de drar betalningen direkt, även om det dröjer två veckor innan de skickar MTn.)
Användarens profilbild
Av Krapplack
Kanske har du redan valt?? - I så fall vad blev det?

Näckrosorna är jättefina! Röstar jag på.

Själv köpte jag en innan sommaren, valde svart botten, ingen panel alls på ena sidan (den använder mannen) och med orange/gula blommor på andra (sophia tror jag) och lade till både ring och ficka.
Hakar på lite sysselsättning på leksaksringen om lintott verkar ha tråkigt, i fickan är det bra att ha trasa till kräks och snor..

Det tog ca 10 arbetsdagar tills den kom, betalade med visa, jag hade tur och slapp tull. Är jättenöjd! Sonen väger 8-9 kg och jag bär både på mage och rygg. :rock:
Användarens profilbild
Av Krapplack
katarinap skrev:Har du funderat på Sophia Orange and Brown? (Vet inte hur man klistrar in bilder, men tyget ligger under "New Stuff" och s 2.)

Just den har jag! - ser ut så här:
Bild
Användarens profilbild
Av lillvilda
åh vilket underbart problem :D jag har själv en (2 faktiskt :oops: )babyhawk och älskar dom. Fast jag beställde inte direkt från babyhawk så jag kunde inte välja å vraka. Jag hade helt klart valt de bruna remmarna, som sagt skittåliga vilket är perfekt och passar till många tyger. Sen hade jag valt ugglorna..men sen håller jag med dig om att det blev svårt..hmm...så mycket fint, synd den bara har 2 sidor :wink:

jaj jag är inte till nån hjälp. Hoppas du lyckats kombinera nått fint! Jag tror inte du blir besviken med selen, den är guldvärd!
Användarens profilbild
Av aktuelle
ooh, tack för alla svar :) Har kikat på sophia orange brown också :) fast jag gillar när det är väldigt busy ;) eftersom blommorna är stora så blir det inte så många på den ytan :/ Jag har definitivt bestämt mig nu, det blir ugglorna och den längst ner (orange botten) :) har blivit helt kär i den! Blir inte toddlern heller, verkar ju gå bra med den vanliga varianten. Får väl hålla tummarna att man slipper tull, inte för att jag brukar ha sån tur men hoppas kan man ;)
Användarens profilbild
Av aktuelle
nu är den beställd. det blev ugglorna på "framsidan" och blommorna på andra sidan :) ooh, vill ha den NU :)
Användarens profilbild
Av aktuelle
idag kom den!

Bild

Bild
Senast redigerad av aktuelle den mån sep 15, 2008 15:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av aktuelle
Dorislina skrev:Oh, vad fin! Är du nöjd?
JO! Det var ju lättare än jag hade trott också :) Mycket gosigare än selen :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Snygg :tumup:

Jag måste säga att jag också tycker mt är mysigare än sele och avlastar lika bra gör det också :loving:
Användarens profilbild
Av aktuelle
sanna73 skrev:Snygg :tumup:

Jag måste säga att jag också tycker mt är mysigare än sele och avlastar lika bra gör det också :loving:
Jo, den avlastar suuperbra och är hur mysig som helst, barnet kommer ju närmare kroppen än i någon sele känns det som :) Den känns som väldigt "mig" och MIN eftersom man kan välja mellan så många olika mönster och färger :) Mena vad är oddsen att någon har en precis likadan ;)

oh, jag vill bära sonen JÄMT i den :) nu börjar dottern på dagis 15h / vecka och då ska jag bära sonen när vi är på äventyr, guuu' så skönt, smidigt och mysigt på en gång :)

:app:
Användarens profilbild
Av aktuelle
sanna73 skrev:Snygg :tumup:

Jo, den avlastar suuperbra och är hur mysig som helst, barnet kommer ju närmare kroppen än i någon sele känns det som :) Den känns som väldigt "mig" och MIN eftersom man kan välja mellan så många olika mönster och färger :) Mena vad är oddsen att någon har en precis likadan ;)

oh, jag vill bära sonen JÄMT i den :) nu börjar dottern på dagis 15h / vecka och då ska jag bära sonen när vi är på äventyr, guuu' så skönt, smidigt och mysigt på en gång :)

:app:
Användarens profilbild
Av Krapplack
oh -fiiiin! :app:

Jag har haft min sen innan sommaren - den är det vi använder mest (både jag o pappan). Lite sugen på en till jag också..

Hur gick det med tull/moms - behövde du betala det?
Användarens profilbild
Av aktuelle
Krapplack skrev:oh -fiiiin! :app:

Jag har haft min sen innan sommaren - den är det vi använder mest (både jag o pappan). Lite sugen på en till jag också..

Hur gick det med tull/moms - behövde du betala det?
Visst brukar tull och moms komma med som en faktura eller hur är det?
Tycks ha sluppit det :) så totalt betalade jag 650 för den !
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?