- mån jul 07, 2008 17:53
Däremot har jag inte sett någon sjala här i Göteborg trots att det ändå är rätt många som är med här och sjalar.
zero.sara skrev:Ja det ska jag verkligen göra nästa gång. Då visste jag inte att det fanns så här mycket om sjalar och heller inte om forumet.Cillan skrev:Ok jag får väl erkänna då att jag tittar väldigt mycket på mamman eller pappan (har aldrig sett en pappa med sjal) som bär i sjal, ja faktiskt nästan glor jag och kan jag så går jag en vända till så att jag får se dem igen. MEN jag glor inte för att jag sett jag sett något fel utan jag glor för att jag är så fascinerad av att bära barn i sjal och för att jag vill se hur mysigt de har det och för att jag är avundssjuk och för att jag vill se hur söta de är och och och.Men det är ju ännu trevligare om du hejar och pratar med den som bär
Första gången jag såg någon bära i sjal var när vi bodde i Skövde och var på Coop och handlade mat. Då hade jag bara hört talas om bära i sjal. Jag gick nog flera gånger i gångarna där mamman med barnet i sjal gick bara för att se. Till sist sa sambon till mig att det syntes att jag glodde. Då kom jag på att det kanske var jobbigt för mamman att ha mig hängande efter på avstånd.![]()
Jag hoppas verkligen inte att någon tar illa upp att jag tittar/glor. Min mening är i alla fall inte det. Jag tycker bara att det är så himla häftigt!!!!![]()
Kan ju vara någon trevlig SBare
Däremot har jag inte sett någon sjala här i Göteborg trots att det ändå är rätt många som är med här och sjalar.
Pärlan blev en Gustav -120808 
Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.

Bär i Wompat toddler (Natibaby Irises), Ellevill Zara Lately och bb-tai svart.