Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Jag kom på en positiv sak som jag har väntat på: min kompis skulle föda barn! Det gjorde hon i fredags så nu vet jag inte riktigt vad jag ska vänta på för nått roligt :hmm: Syrrans förlossning? I augusti :whut: Nej jag får försöka hitta nått annat att vänta på som inte tar så lång tid!!
Användarens profilbild
Av katha
Jag har köpt en sjal till, hoppas den hinner hit innan midsommar! :vågen:
Av Jinxan
:gaah: inget paket idag, och inget mail heller. Provade att skicka iväg ett mail till nu, så vi får väl se om jag får något svar eller inte. Ska ringa vår postgrejs sen också, ifall paketet har kommit dit? :hmm: Hur stort är ungefär ett paket med två sjalar? :hmm:
Av Jinxan
katha skrev:Jag har köpt en sjal till, hoppas den hinner hit innan midsommar! :vågen:
Vad för någon? ;) Eller vill du inte avslöja :D
Användarens profilbild
Av Jemmah
Mitt paket postas i eftermiddag eller imorrn bitti :eld: Undrar hur lång tid det tar hit?
Av Jinxan
Jemmah skrev:Mitt paket postas i eftermiddag eller imorrn bitti :eld: Undrar hur lång tid det tar hit?
Vart postas det ifrån då?
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:Mitt paket postas i eftermiddag eller imorrn bitti :eld: Undrar hur lång tid det tar hit?
UK, det brukar vara lite varierande postgång därifrån vad jag märkt.
Av Jinxan
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Ah, jag håller tummarna i alla fall om att du ska hinna få paketet innan veckan är slut ;)
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Ah, jag håller tummarna i alla fall om att du ska hinna få paketet innan veckan är slut ;)
Ja, jag också. Synd att det är midsommar :Hahaa:
Fast tänk om det hinner fram på torsdag :think:
Av Jinxan
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Ja, jag också. Synd att det är midsommar :Hahaa:
Fast tänk om det hinner fram på torsdag :think:
Ibland går det ju jättesnabbt, så kanske.

Jag hoppas att mina paket hinner komma :vågen:
Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev:
katha skrev:Jag har köpt en sjal till, hoppas den hinner hit innan midsommar! :vågen:
Vad för någon? ;) Eller vill du inte avslöja :D
En zara....och en indioringis... :vågen:
Användarens profilbild
Av sapos
Nu är mitt leverans datum den 16:onde igen :hmm: Fast gör ju inte ett dugg! Hellre det än att vänta tills på onsdag!

Men kom på att jag ska till bvc imorgon och har hemleverans på sjalen, men om jag nu inte är hemma vart gör de av den då? :hmm:
Av legenden29
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Tipsar du om nåt bra ställe att handla från månntro?
(Jäsiken, borde inte fråga för jag behöver verkligen inte en sjal till....)
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?