Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
eamane skrev:Jinxlinda: Den var rejäl den ja :D Fint!
Sambon tycker nästan att den är lite väl stor, pffft säger jag ;)
Ett par sånna till så :app:
Av eamane
thowida skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:
eamane skrev::vågen: Paket idag med :)
Frågan är om den ska få fortsätta vara beige ett tag eller om den ska färgas snarast :hmm: Lila ska den få bli i så fall, vad säger ni?
vilken? :hmm:
En ny sjal ;) i vita och beiga toner :) Och det är ju normalt inga färger för mej..... Ska man testa ett tag eller?
en dolcino kanske? :hmm:
Hehe nee betydligt vanligare än så... :fnissa: Men frågan gäller ff: färga eller inte? :help:
Färga inte, kan väl vara skönt med en beige sjal i sommar.. :tumup:
Jinxlinda skrev:Hoppe Kairo. Färga :this:
:whut: :fnissa: Ska testa idag utan färgat så får jag se ikväll :)
Av sjaltokan
Nu har jag betalt.. bara vänta på paket i sisådär 14 dagar.. :x
Av Jinxan
thowida skrev:Nu har jag betalt.. bara vänta på paket i sisådär 14 dagar.. :x
Jag måste vänta ungefär lika på ett paket jag med :?
Användarens profilbild
Av Annika E
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:
Frågan är om den ska få fortsätta vara beige ett tag eller om den ska färgas snarast :hmm: Lila ska den få bli i så fall, vad säger ni?
En ny sjal ;) i vita och beiga toner :) Och det är ju normalt inga färger för mej..... Ska man testa ett tag eller?
Hehe nee betydligt vanligare än så... :fnissa: Men frågan gäller ff: färga eller inte? :help:
En Kairo kanske? :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har fått svar på en sak jag väntade på :eld:

L ska åka på casting med ponnyn :vågen:
Hon är då en bit på väg för att ev få åka på 2 veckors ridläger i sommar med allt betalt :tumup:
Av eamane
Annika E skrev:
eamane skrev:
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
thowida skrev:
En Kairo kanske? :)
:tumup:
Av eamane
zero.sara skrev:Jag har fått svar på en sak jag väntade på :eld:

Hon är då en bit på väg för att ev få åka på 2 veckors ridläger i sommar med allt betalt :tumup:
:app:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:Jag har fått svar på en sak jag väntade på :eld:

Oh vad kul :app:
Av Jinxan
:gaah:
jag hatar att vänta på mail. Hur ska jag kunna beställa något om jag inte får svar? :hmm:
Av eamane
Det enda jag väntar på nu är mitt nya visa-kort...... Och så sjal-träffen på söndag :)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:Det enda jag väntar på nu är mitt nya visa-kort...... Och så sjal-träffen på söndag :)
ja sjalträffen *drömmer mig dit* får ta en träff tätt inpå sen så jag får träffa er (vissa av er igen) :wink:
Av eamane
sapos skrev:
eamane skrev:Det enda jag väntar på nu är mitt nya visa-kort...... Och så sjal-träffen på söndag :)
ja sjalträffen *drömmer mig dit* får ta en träff tätt inpå sen så jag får träffa er (vissa av er igen) :wink:
Ja jag hittar ju till dej med ;)
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?