Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag väntar på att gräset ska växa :roll: :Hahaa:
Gonatt 8)
Användarens profilbild
Av katha
Högst på min önskelista står en ny zara. Jade mild och zara niike...
Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:zara niike...
:siishah: är inte den väääldigt blå? (Jag tycker ocskså att den ser superfin ut!)
Användarens profilbild
Av katha
hcvc skrev:
katha skrev:zara niike...
:siishah: är inte den väääldigt blå? (Jag tycker ocskså att den ser superfin ut!)
Jo, den är ju det... :rodna: :hide:
Men jag tycker det turkos är såå fint, jag tror det blir en stark och fin kontrast.
Jag tycker egentligen att blått är en fin färg men jag har aldrig riktigt passat i den (tycker jag). Men nu har blå sjalar dragit sig till mig alldeles för många gånger så jag tror jag ska försöka mig på en... och en jade mild.. :love:

Såg förresten att varorna från ellevill är försenade!... :shock:
Av Jinxan
katha skrev:...Såg förresten att varorna från ellevill är försenade!... :shock:
Nää!! :shock: :siishah: Hur ska vi nu stå ut? :hmm:
Användarens profilbild
Av sapos
Nu väntar jag på att klockan ska bli mer så jag kommer upp till affären och kan köpa hem färg :wink:
Av Jinxan
sapos skrev:Nu väntar jag på att klockan ska bli mer så jag kommer upp till affären och kan köpa hem färg :wink:
:tumup: Om du färgar den så får du ta med den i morgon ;) så jag får se och klämma lite :D
Användarens profilbild
Av katha
sapos skrev:Nu väntar jag på att klockan ska bli mer så jag kommer upp till affären och kan köpa hem färg :wink:
Vad blir det för färg? :)
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, jag väntar! Jag har fått en avi, men det är inget att bära med. Det är en så knäpp grej att den nästan förtjänar en egen gissa-tråd 8)

Så väntar jag på att få betala en skötväska!

Kaaaanske senare idag att jag väntar vid tvättmaskinen - nu är det dags för färgningen :app:
Av eamane
Jag väntar först och främst på PM här ;)
Av legenden29
Jag väntar på att maken ska komma hem. Bilen har totalpajjat o han ska skruva med den idag o om vi hinner ska vi ta en Morsdagstur till Skansen.... Hoppas det inte tar hela dagen med bilen, jag älskar ju Skansen o P har aldrig varit där... Trevlig helg o grattis på MorsDag, mammor!
Användarens profilbild
Av katha
legenden29 skrev:Jag väntar på att maken ska komma hem. Bilen har totalpajjat o han ska skruva med den idag o om vi hinner ska vi ta en Morsdagstur till Skansen.... Hoppas det inte tar hela dagen med bilen, jag älskar ju Skansen o P har aldrig varit där... Trevlig helg o grattis på MorsDag, mammor!
Men morsdag är väl inte förrän imorrn eller har jag tagit fel på dag?! :siishah:
Användarens profilbild
Av katha
eamane skrev:Jag väntar först och främst på PM här ;)
Från casamia eller?
Användarens profilbild
Av Annika E
Jemmah skrev:Åh, jag väntar! Jag har fått en avi, men det är inget att bära med. Det är en så knäpp grej att den nästan förtjänar en egen gissa-tråd 8)

Så väntar jag på att få betala en skötväska!

Kaaaanske senare idag att jag väntar vid tvättmaskinen - nu är det dags för färgningen :app:
Åh, det var ju mycket spännande i ditt inlägg! :mrgreen: Vad kan det vara du väntar på då...nåt knäppt....??! Ett bananfodral? :Hahaa:

Skynda att färga, vi vill se bild, helst igår! :eld: :wink:
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?