Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
kvarnvik skrev:
sapos skrev:Jag väntar paket!! Fast ingen sjal :roll: utan byxor till tösa
Snart får du vänta på annat också, jag har bara ett par sömmar kvar 8)
:vågen: :tumup: så spännande!
Av eamane
CasaMia skrev:
eamane skrev:Inget paket idag :roll:
:roll:
Precis nyss landade det en bekräftelse i mailboxen att paketet är skickat :eld:
Av eamane
Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?
Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
Av Jinxan
eamane skrev:
Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?
Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
Fast det är snabbare än vad det tar ibland, fy sjutton vad slöa dom är
Av Virriga Vimsa
eamane skrev:
Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!! :D
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
Fast det är snabbare än vad det tar ibland, fy sjutton vad slöa dom är
du fick väl vänta bra länge på din ull aare?
Av eamane
Virriga Vimsa skrev:
eamane skrev:
Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!! :D
Hoppas de är snabba den här ggn då :)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
Virriga Vimsa skrev:
eamane skrev:
:iagree:
Av Virriga Vimsa
sapos skrev:
eamane skrev:
Virriga Vimsa skrev:
eamane skrev:
:iagree:
Ja, det skulle ju vara trevligt... Men med min tur....
Användarens profilbild
Av Annika E
Och jag väntar på att min tvättmaskin ska bli klar.... :roll: Sjalen är färgad, men nu är det eftertvätten som håller på... Den är nog inte klar förrän 00.30.... Och sen ska den hängas på tork, och imorgon bitti ska jag jobba så jag får inte testa förrän efter lunch! :shock: :wink: Hu så jobbigt! :Hahaa:
Av Jinxan
Annika E skrev:Och jag väntar på att min tvättmaskin ska bli klar.... :roll: Sjalen är färgad, men nu är det eftertvätten som håller på... Den är nog inte klar förrän 00.30.... Och sen ska den hängas på tork, och imorgon bitti ska jag jobba så jag får inte testa förrän efter lunch! :shock: :wink: Hu så jobbigt! :Hahaa:
:nono: så får man inte göra :this:
Du får ringa och sjukanmäla dig ;)
Användarens profilbild
Av Annika E
JinxLinda skrev:
Annika E skrev:Och jag väntar på att min tvättmaskin ska bli klar.... :roll: Sjalen är färgad, men nu är det eftertvätten som håller på... Den är nog inte klar förrän 00.30.... Och sen ska den hängas på tork, och imorgon bitti ska jag jobba så jag får inte testa förrän efter lunch! :shock: :wink: Hu så jobbigt! :Hahaa:
:nono: så får man inte göra :this:
Du får ringa och sjukanmäla dig ;)
Fast det är bara jag på jobbet imorgon, chefen reser till Spanien, så jag har ingen att sjukanmäla mig till. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Annika E
Nu spammar jag tråden medan ni sover er skönhetssömn! :Hahaa:

Hängde just upp sjalen på tork och den är fiiiin! :love: Fotar imorgon! :wink: Kramis och nattinatti!
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?