Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
CasaMia skrev:Precis nyss landade det en bekräftelse i mailboxen att paketet är skickateamane skrev:Inget paket idag
Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
eamane skrev:Fast det är snabbare än vad det tar ibland, fy sjutton vad slöa dom ärVirriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
eamane skrev:Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!!Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
JinxLinda skrev:du fick väl vänta bra länge på din ull aare?eamane skrev:Fast det är snabbare än vad det tar ibland, fy sjutton vad slöa dom ärVirriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
Virriga Vimsa skrev:Hoppas de är snabba den här ggn dåeamane skrev:Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!!Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
eamane skrev:Virriga Vimsa skrev:Hoppas de är snabba den här ggn dåeamane skrev:Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!!Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
sapos skrev:Ja, det skulle ju vara trevligt... Men med min tur....eamane skrev:Virriga Vimsa skrev:Hoppas de är snabba den här ggn dåeamane skrev:Jag beställde direkt fån Didymos och känner mig övervänt redan! behöver verkligen sjalen o eftersom det är min första så vill jag TRÄNA!!Virriga Vimsa skrev:Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sjalen från Didymos?Har du beställt direkt från Didymos? Jag har för mej det tog nästan 2 veckor när de skickade till mej i vintras...
Annika E skrev:Och jag väntar på att min tvättmaskin ska bli klar....Sjalen är färgad, men nu är det eftertvätten som håller på... Den är nog inte klar förrän 00.30.... Och sen ska den hängas på tork, och imorgon bitti ska jag jobba så jag får inte testa förrän efter lunch!
![]()
Hu så jobbigt!
JinxLinda skrev:Fast det är bara jag på jobbet imorgon, chefen reser till Spanien, så jag har ingen att sjukanmäla mig till.Annika E skrev:Och jag väntar på att min tvättmaskin ska bli klar....Sjalen är färgad, men nu är det eftertvätten som håller på... Den är nog inte klar förrän 00.30.... Och sen ska den hängas på tork, och imorgon bitti ska jag jobba så jag får inte testa förrän efter lunch!
![]()
Hu så jobbigt!
så får man inte göra
Du får ringa och sjukanmäla dig
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?