Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
fin sjal thowida :tumup:

Och eftersom väntan på mari_tres sjalbebis är slut (Grattis mari_tres :heart: ) är det väl lika bra att börja vänta på en sjal igen då :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:fin sjal thowida :tumup:

Och eftersom väntan på mari_tres sjalbebis är slut (Grattis mari_tres :heart: ) är det väl lika bra att börja vänta på en sjal igen då :mrgreen:
:Hahaa: :app:
Av sjaltokan
zero.sara skrev: Och eftersom väntan på mari_tres sjalbebis är slut (Grattis mari_tres :heart: ) är det väl lika bra att börja vänta på en sjal igen då :mrgreen:
:siishah:

:fnissa:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Annika E skrev: Vad har du beställt hos sykompaniet då? Jag beställde 75 cellofankuvert därifrån för inte så länge sen. :)
Jag skulle beställa cellofanpåsar och det blev riktigt dyrt :hide: De hade ju massor av saker som jag behövde, typ nya måttband, olika band till scrappningen, pärlor... och så cellofanpåsar då 8)

75 cellofankuvert låter ju betydligt mer sansat :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
sapos skrev:
thowida skrev:16 dagar efter den postades är den här.. :love:

Bild

Bild

Bild
Oj så fin :love:
:iagree: :love:
Användarens profilbild
Av zero.sara
thowida skrev:
zero.sara skrev: Och eftersom väntan på mari_tres sjalbebis är slut (Grattis mari_tres :heart: ) är det väl lika bra att börja vänta på en sjal igen då :mrgreen:
:siishah:

:fnissa:
:mrgreen: Inte för att jag bär jättemycket eller ofta, men det är ju kul att variera sig lite 8) Eller hur är det? :fnissa:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:gaah: Postorderföretag som inte är sjalföretag :gaah: La order via internet 10/5 det är inte ens packat än :gaah:

Hur bortskämd har jag blivit? Hade jag handlat av något sjalföretag hade jag ju haft sakerna för länge sen :roll:
Av sjaltokan
zero.sara skrev::gaah: Postorderföretag som inte är sjalföretag :gaah: La order via internet 10/5 det är inte ens packat än :gaah:

Hur bortskämd har jag blivit? Hade jag handlat av något sjalföretag hade jag ju haft sakerna för länge sen :roll:
:evil:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jemmah skrev:
Annika E skrev: Vad har du beställt hos sykompaniet då? Jag beställde 75 cellofankuvert därifrån för inte så länge sen. :)
Jag skulle beställa cellofanpåsar och det blev riktigt dyrt :hide: De hade ju massor av saker som jag behövde, typ nya måttband, olika band till scrappningen, pärlor... och så cellofanpåsar då 8)

75 cellofankuvert låter ju betydligt mer sansat :lol:
Så du scrappar också? Vad skoj! Nu var det iofs länge sen jag scrappade, men det blir nog mer framöver. Dygnet ska bara få 36 timmar först. :lol: Och ja, pysselbeställningar har en förmåga att bli mycket dyrare än man först tänkt sig... ;-)
Av Jinxan
zero.sara skrev::gaah: Postorderföretag som inte är sjalföretag :gaah: La order via internet 10/5 det är inte ens packat än :gaah:

Dåligt :hopmad:
Av eamane
Undrar om det börjar bli dax att trampa stig vid brevlådan här snart? :hmm:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev: :gaah: Postorderföretag som inte är sjalföretag :gaah: La order via internet 10/5 det är inte ens packat än :gaah:

Nu står det äntligen att det är packat och skickat till ombud, då borde jag ju kunna få det innan fredag *börjar vänta på paketet*
Av eamane
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev: :gaah: Postorderföretag som inte är sjalföretag :gaah: La order via internet 10/5 det är inte ens packat än :gaah:

Nu står det äntligen att det är packat och skickat till ombud, då borde jag ju kunna få det innan fredag *börjar vänta på paketet*
:whut: Det tar lite tid kan man säga :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nu ska jag straxt iväg och posta ett sjalpaket och imorgon kkan jag börja vänta på att få ett till mig i lådan :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
eamane skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:

:whut: Det tar lite tid kan man säga :roll:
skoja med mig :evil: Det var nära att jag makulerade hela ordern för att det tog så lång tid :x
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?