Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Hm, undrar om man kan customisera den själv? Dvs fixa dit en ny panel på nåt vis? eller kanske färga och göra pappasele av den? Hur funkar det med frakten, nån som har beställt från bigmama slings?
Användarens profilbild
Av tweed
Nu är becosarna slut :?
Användarens profilbild
Av jennychangala
kvarnvik skrev:Nu är becosarna slut :?

Jag hann beställa en! :wink: (kredit, pengarna är egentligen slut :oops: :shock: ) Tänkte byta ut panelen på nåt sätt om jag inte trivs med den. Ju mer jag tittar på mönstret desto finare är den, men får se vad som tycks när den kommer. Har aldrig beställt från big mama slings förrut så hoppas att det går vägen.
Användarens profilbild
Av tweed
jag också... :oops: Fick ringa mannen på jobbet och bikta mig.
Jag gillar inte tyget nåt särskilt, men jag tänker fixa det på nåt sätt, är det bomullstyg eller syntet? Någon som vet?
Användarens profilbild
Av jennychangala
:D

Biktade mig också till mannen innan. Hans kommentar: sluta tjata så om det, köp och betala när räkningen kommer! :roll:

Såg att de har samma mönster på edenbaby. Har inte lusläst vilket material det är. OM det är färgbart, hur tror du det skulle se ut med en svart färgning? :)
Användarens profilbild
Av jennychangala
Bild

Närbild från Edenbaby. Står inget om material....
Användarens profilbild
Av tweed
Jag biktade mig efteråt :oops: Han satt i möte och jag vågade inte vänta med beställningen, vilket visade sig vara rätt beslut. Ang ev färgning så tyckte jag att det såg ut som om axelbanden mm var bruna så jag funderar på den färgen. Vi får väl slänga ut en fråga om materialet i forumet...
Användarens profilbild
Av jennychangala
kvarnvik skrev:Jag biktade mig efteråt :oops: Han satt i möte och jag vågade inte vänta med beställningen, vilket visade sig vara rätt beslut. Ang ev färgning så tyckte jag att det såg ut som om axelbanden mm var bruna så jag funderar på den färgen. Vi får väl slänga ut en fråga om materialet i forumet...
Låter klokt. Bruna är de nog ja. Hur blir det då? Rosa med brun färgning...? :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Annika E skrev:
mari_tres skrev:Nu har jag också fått en 10% rabattkod om nån är intresserad 8)
Absolut! Mera koder till folket! :eld:
Nu har det ju kommit en kod =) Hittar inte min :roll: men jag är säker på att jag har sett en någonstans. Hittar bara lappar där det står "10% off" och så ska man ange "babycanelle" eller hur det nu stavas.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Diesel skrev:
mari_tres skrev:Tja... det kanske var en BBB Gaia, bland annat... :wink:
Vilken bra "sjal-smak" du har - lika bra som jag har! :lol:
BBB Gaia är sååååååå underbart skön och fin - min och Kerstins stora favorit för tillfället. Vi :heart: den

Men, det var alltså mer i paketet?? Vadå!! :eld:
En Aphrodite :lol: Precis som om jag behöver en trikåsjal, jag som har en klump på 10 kg... men den funkar utmärkt till henne kan jag meddela! Mjuk och go och svajar inte alls!
Användarens profilbild
Av Diesel
mari_tres skrev:En Aphrodite :lol: Precis som om jag behöver en trikåsjal, jag som har en klump på 10 kg... men den funkar utmärkt till henne kan jag meddela! Mjuk och go och svajar inte alls!
:twisted: Nu blev jag ju frestad att köpa en jag också! :eld:
Av doc
Bort från mig, frästelsen!!! :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?