Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Häjk
Min lilla sjalsamling till nypris skulle hamna på runt 2500 + frakt...
Moby wrap
Gauze
Girasol 4,7
Girasol 5,2

meeen här finns nog plats för någon mer :oops:
Användarens profilbild
Av primusbarn
Ergo, Sino, Ringo, Gauze, BBB, Mei tai (köpt på tradera)

ca 3900 kr får jag det till
Av Ponyo
Jag trodde att jag skulle komma upp en en av de lägsta siffrorna här. Jag som inte har så mycket bärdon. Men jag hamnade där de flesta verkar hamna:

Sino: 800
Ringo: 800
Beco: 1400
Rebozo: 360
MT 1 (lånat ut): 200
MT 2 (gett bort): 300
MT 3: 300

Summa: 4160

Men om man ska räkna med de som fått flytta, så får jag lägga till 1000 kr för en Patapum och en MT till.
Användarens profilbild
Av naimiez
Oj :shock: 7190:- :shock: ....och jag som inte bär så mycket :roll: har svårt att skiljas ;-)
Användarens profilbild
Av telistant
3620kr! men en del har jag köpt på specialpris och "begagnat nästan oanvänt" å så har vi en "fådd" hemmabygd ringsjal som inte funkar, tror det är för små ringar och för mycket tyg, omöjlig att justera så den är oräknad
Av Abunai
5040:- just nu. :roll:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Frågar du min man så säger han en lägre summa än jag
:wink:

Frågar du mig säger jag cirka 3000:- :oops:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har visserligen köpt en del av mina sjalar begagnade, men ska man ta nypriser på allt ligger det i skrivandets stund på sissådär 3200:- och då tycker jag ändå att jag har en rätt slimmad sjalgarderob nu! :lol:

(Har iofs räknat in även de "icke-aktiva" bärdonen så som den pensionerade hemsydda ringsjalen som bara ligger och är nostalgisk och Amazonas Brazil-sjalen som ska bli en filt! :wink: )
Användarens profilbild
Av ernamalin
Inte så mycket som jag trodde, nästan 8000:- + En Didy Julia som man ju inte riktigt kan mäta värdet på. Ska man räkna på vad en didy i den storleken kostar eller på hur mycket jag betalade?
Har även 2 hemsydda selar som är så grymt bra att köpeselarna bara vänder i dörren, materialpriset på dem är väl runt 200:- st men de är ovärderliga för oss.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ett överslag säger mig att det ligger någonstans på dryga 15000. Kanske börjar bli dags att göra sig av med lite grejer. Babybjörn ska säljas eller skänkas bort och bärstolen ska också säljas. För se hur länge mina indiosar blir kvar, de ligger närmast för en försäljning.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Nypriset på de sjalar som ligger här och väntar på barnet skulle nog vara ca 5500 kronor, men jag har handlat nästan allt på rea eller begagnat så jag tror inte att jag har handlat för mer än max 4500...
Lite skrämmande är det att inse att jag lagt ner så mycket pengar på tyger som inte ens används, men snart borde vi ju få vårt barnbesked och då är det ju skönt att sjalarna redan är införskaffade!
Av Lenaskeå
Oj då... Jag har sjalar för ca 7000kr! Trodde jag inte! Tur att sambon inte vet detta!! :wink:
Användarens profilbild
Av emelie
emelie skrev:hmmm...

om jag räknar grovt landar det på omkring 3800kr.

Där ser man. 8)
Nu är det mer. 8)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?