Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu ligger visserligen Euron på nästan 11 kr, kanske bäst att vänta ett par veckor och se var den hamnar? :hmm: Jag har precis skapat ett konto och sitter med fingret på köpknappen men jag kanske ska hejda mig? Halsbandet som jag också ville köpa fanns inte i den färgen jag ville ha, så det är ju också en anledning till att vänta lite... :floet2:

:blahblah:
mari_tres skrev:Nu ligger visserligen Euron på nästan 11 kr, kanske bäst att vänta ett par veckor och se var den hamnar? :hmm: Jag har precis skapat ett konto och sitter med fingret på köpknappen men jag kanske ska hejda mig? Halsbandet som jag också ville köpa fanns inte i den färgen jag ville ha, så det är ju också en anledning till att vänta lite... :floet2:

Kanske bättre att vänta, euron kanske sjunker lite? :hmm: Fast den kanske stiger också? :whut: Men eftersom du vill ha halsbandet är det nog bättre att vänta tills de fått in den igen
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Nu ligger visserligen Euron på nästan 11 kr, kanske bäst att vänta ett par veckor och se var den hamnar? :hmm: Jag har precis skapat ett konto och sitter med fingret på köpknappen men jag kanske ska hejda mig? Halsbandet som jag också ville köpa fanns inte i den färgen jag ville ha, så det är ju också en anledning till att vänta lite... :floet2:

Kanske bättre att vänta, euron kanske sjunker lite? :hmm: Fast den kanske stiger också? :whut: Men eftersom du vill ha halsbandet är det nog bättre att vänta tills de fått in den igen
Men jag vill ju hellre ha sjalen så billigt som möjligt :hmm: och kommer Euron att stiga mer så skippar jag hellre halsbandet och handlar nu istället.... Ingen börshaj här som kan berätta hur de närmsta veckorna kommer att bli? :wink:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

Men jag vill ju hellre ha sjalen så billigt som möjligt :hmm: och kommer Euron att stiga mer så skippar jag hellre halsbandet och handlar nu istället.... Ingen börshaj här som kan berätta hur de närmsta veckorna kommer att bli? :wink:
Fast det vore lite trevligt om du kunde vänta tills antingen den sextonde eller nittonde, för då kanske vi kunde sambeställa ;)
thowida skrev:
JinxLinda skrev: Fast det vore lite trevligt om du kunde vänta tills antingen den sextonde eller nittonde, för då kanske vi kunde sambeställa ;)
:iagree:
Jag började ju tro att det bara var jag som var intresserad av att beställa :lol: men om jag vet att det är fler som vill så kan jag självklart vänta! :D
mari_tres skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev: Fast det vore lite trevligt om du kunde vänta tills antingen den sextonde eller nittonde, för då kanske vi kunde sambeställa ;)
Jag började ju tro att det bara var jag som var intresserad av att beställa :lol: men om jag vet att det är fler som vill så kan jag självklart vänta! :D
:vågen:
JinxLinda skrev:Förresten, har euron sjunkit? 69.00 € = 726.380515 Swedish kronor
Förra gången jag kollade kostade den 772.53378:-
Nu har den gått upp igen :hmm: :whut: 69.00 € = 727.53705 Swedish kronor
JinxLinda skrev:
JinxLinda skrev:Förresten, har euron sjunkit? 69.00 € = 726.380515 Swedish kronor
Ja, det svänger rätt snabbt :lol: jag har för mig att senast jag köpte nåt och betalade med Euro så låg den på strax under 10 kr, det blir lite skillnad i pris om man handlar för flera hundra.
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Ja, det svänger rätt snabbt :lol: jag har för mig att senast jag köpte nåt och betalade med Euro så låg den på strax under 10 kr, det blir lite skillnad i pris om man handlar för flera hundra.
Lite väl snabbt! :roll:
thowida skrev:
Nu börjar det snart närma sig :D Är det fler som är intresserade tro?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?