Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag planlägger vad jag ska köpa till bebisen. "Alla" pratar ju alltid om ringsjal och hur bra det är, men jag har aldrig prövat med en liten bebis (bara med en 1.5åring och det var ju mindre bekvämt).

Har ju alltid använt Didymos (ej heller den från början) så jag vet inte om jag skulle trivas bättre med en sån som jag kan knyta till vagga.

Vad är era erfarenheter?
Av eamane
Trikåsjal till liten bebis är det bästa! Ringsjal är svårt att få till tycker jag...
Användarens profilbild
Av zero.sara
min lilla tjej vägrade ligga i vagga när vi testade det när hon var 8 dagar gammal. Har inte fått till ringsjalen föränn på senare tid (från hon var 6 månader) men då var jag också total novis när jag provade första gången.
Tycker en trikåsjal är suverän till nyföding och som sagt min lilla tjej ville sitta upprätt från start (lite kolik hade hon) Eftersom jag var novis så var det enklast att starta med en trikå men den som är lite mer van vid sjal bär säkert lika bra i en vävd. (men trikån har hög mysfaktor :D )
Användarens profilbild
Av diddeldi
ringsjal är bra till och från bilen, om bebisen kanske har fleeceoverall på sig till exempel. men ska man bära långa stunder så röstar jag på långsjal, helst trikåsjal. fast vaggknytning gör jag typ aldrig.
Av herilane
Utifall du fortfarande tvekar så röstar jag också på trikåsjal. Mysfaktorn är liksom 11 på en skala 1 till 10. Det går inte att hitta på nåt mysigare.
Ringsjal är svårt att få till, och ännu svårare med en liten nyfödd mjuk och sladdrig kropp. När barnet sitter upp och liksom hjälper till själv att hålla sig på plats på höften t ex, då kan ringsjal vara användbart.
Användarens profilbild
Av nicegirl
Ok, då behöver jag iaf inte köpa en ringsjal. Synd att jag sålde min trikåsjal, men det går nog att skaffa en ny (till min mans stora glädje förståss :lol: ).
Tack för hjälpen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?