Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tuve
Jag hör inte till dem som har en uppsjö av bärredskap. Sen jag sydde mig en MeiTai så stannade jag liksom för den. Den har varit jättebra, men nu är den för liten. Sonen är 20 månader, och panelen är för smal nu, och nackstödet jag sydde på extra når knappt upp till nacken nu, särskilt inte som han alltid har armarna över.

Jag bär honom bara ungefär en gång i veckan i den, men då är den i gengäld ovärderlig. Jag bär nästan uteslutande på ryggen, utom när vi dansar. :wink:

Frågan är vad jag ska byta till nu? Sy en större MeiTai, eller testa något annat?
Användarens profilbild
Av milimani
Om du trivs så bra med MT så är det väl en bra idé att sy eller köpa en större?

Annars en ergo kanske?
Användarens profilbild
Av zandrama
Patapum Toddler har jag bara testat snabbt, men jag tyckte den kändes väldigt bra till min 2-åring. Eller så skaffar du en större MT på lämpligt sätt.
Användarens profilbild
Av GosKina
Du kan köpa min MT :-) Den bär jag min 20-månders i och den är fantastiskt skön.

Bild
Användarens profilbild
Av Tuve
GosKina skrev:Du kan köpa min MT :-) Den bär jag min 20-månders i och den är fantastiskt skön.
Hur mycket vill du ha för den, då?

Annars känns det som en bra idé att prova en Patapum toddler. Nån som vet om någon av försäljarna i Skåne har så man kan prova? Eller nån som säljer en begagnad här? (Edit: Hittade några på sälj-sidan. Om du inte annonserat där, men har en, så säg gärna till)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?