Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
ja, familjen har tänkt att åka till STORstan och nu funderar jag..

1. Ska jag ta med vagn? ( bra att lägga alla kassar i :wink: )

2. Ska jag ta med mig gausesjalen istället?

3. Ska jag investera i en Ergo eller Patapum Toodler ( har i och för sig inga pengar och köper jag en finns där ju inget alls kvar till shopping)

På kvällen ska vi till Tivoli och julmarknaden och det kan ju vara klumpigt där med vagn :?
Användarens profilbild
Av Innana
Vi brukar köra barn i sele och en stor ryggsäck till kassar o dyl i såna där lägen. Så har vi båda ca 10 kg packning på ryggen när vi kommer hem :lol:
Av Aelia
Bara för att...måste jag säga köp en sele :twisted:
Användarens profilbild
Av sacha42
förra året då vi var till Köpenhamn öer dagen och var på tivoli och julmarknaden så hade jag bara sjal med. då Alva inte orkade gå så bar jag henne. Hon sov i sjalen med. Smidigt var det. Gubben fick bära det vi köpte :wink:

Så ingen vagn. Däremot tror jag gauzen kanske inte är kul att bära i en hel dag så köp en sele hehe :twisted:
Användarens profilbild
Av thanisa
Om du åker själv med barnen och har tänkt shoppa en del så skulle jag nog föreslå vagnen. I vanliga fall fungerar det mycket bra med bara sjal för min del men när jag och barnen var i Göteborg och vi hade 6 stora kassar med oss hem, då kände jag mig som en packåsna. Det gick bra men det var lite mycket saker att bära. Hade maken varit med så hade vi ju haft en ryggsäck också och då hade ju mycket saker kunnat vara där. När det inte är så mycket som ska handlas bara 3-4 kassar så fungerar bara sjalen också.
Användarens profilbild
Av verre
jag svarar då

dramaten!!!!

det är bra att lägga grejer i..

jag tar A i sjal och har blöjor extra kläder, ny inköp osv i dramaten... mindre än en vagn och sväljer mer saker..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?