Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
lynnis skrev: jag är 1,68 och väger 55 kg så det blir alldeles för mkt tyg över.
Med din längd och vikt skulle jag rekommendera en bärsjal som är 4,6 m om du vill kunna knyta omslutet med knuten fram 8)
Användarens profilbild
Av Ingrid
lynnis skrev:oj, oj har nog köpt en alldeles för lång och varm sjal, en hoppe 5,4m. Blir flera meter över när jag knyter omslutet kryss. Får snurra den bak, fram och bak igen :shock: tycker också att den är SÅ varm. Är det någon som vet en sjal som är svalare men ändå stabil för min kille är en riktig vilde. Vill ha en liten knyt där bak, så jag tror lite drygt 4 m borde räcka.
Är det en nytillverkad Hoppediz du har köpt, så är de inte direkt tjockare en Easycare, Stork eller Didymos. De som har tillverkats senaste året är alla tunna, mjuka och smidiga i kvaliten. Är det en begagnad så vet jag förstås inte, de äldre kan variera mer i tjocklek. Och så tror jag Hoppedizen är lite bredare än Didymos. Den är runt 70 cm bred. Det gör den förstås lite varmare och mer tyg att hålla reda på än Didy. Någon som vet hur bred Didymos är? Storken är garanterat lika bred som Hoppedizen. Easycare har jag inte riktigt koll på. Men det låter som att du har köpt en som var alldeles för lång. Du skulle nog klara dig med en 4,1 om du kan tänka dig att knyta knuten bak. Annars en 4,6 gott och väl om du är osäker.
Av lynnis
Tack till alla er som svarat. Fick min didy Lisa i går, vilken skillnad! Inte alls så tjock och klumpig som hoppen. En del beror så klart på längden men inte allt. Vi kommer säkert att trivas bra i hop :D Redan sugen på fler didysar......
Användarens profilbild
Av thanisa
Då får vi se till att ordna en träff så att du kan få känna och se lite fler didysar.
Av lynnis
thanisa skrev:Då får vi se till att ordna en träff så att du kan få känna och se lite fler didysar.
Det hade varit toppen :D
Användarens profilbild
Av sacha42
lynnis skrev:Tack till alla er som svarat. Fick min didy Lisa i går, vilken skillnad! Inte alls så tjock och klumpig som hoppen. En del beror så klart på längden men inte allt. Vi kommer säkert att trivas bra i hop :D Redan sugen på fler didysar......
:vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?