Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Tack för hjälpen alla. Ringde nätbutiken och enligt icebugs egen information så skulle de inte vara små utan jag skulle ha 37. Slog till på ett par 37,5 lite snabbt och lustigt här. Kampanjpris så liiiite billigare i alla fall. Tack för infon vimla. Bor också i Göteborg så det låter bra att de passar för vår typ av vintrar och underlag :D. Köper nästan aldrig kläder till mig själv så det här känns som riktig extravagans :Hahaa: .
Användarens profilbild
Av Droppen
LillaGrodan skrev:Tack för hjälpen alla. Ringde nätbutiken och enligt icebugs egen information så skulle de inte vara små utan jag skulle ha 37. Slog till på ett par 37,5 lite snabbt och lustigt här. Kampanjpris så liiiite billigare i alla fall. Tack för infon vimla. Bor också i Göteborg så det låter bra att de passar för vår typ av vintrar och underlag :D. Köper nästan aldrig kläder till mig själv så det här känns som riktig extravagans :Hahaa: .
Hoppas de blir bra!

Jag har stl 39 i alla skor, även dessa.
Användarens profilbild
Av svas
Annamamman skrev:jag har ett par HIKO-L Bugrip, lite tunnare skor, men med vätskespärr. Jag har i princip bott i dessa skor i tre vintrar, och först nu börjar de se lite slitna ut. Sulan är inte särskilt sliten, en dubb har lossnat, men de andra är fortsatt vassa. Så, ja, jag tycker att de är väl värda sitt pris. Jag kommer att vara lite modigare i vinter och använda andra skor ibland, men dessa räcker definitivt i en vinter till för mina behov. Detta är en "springsko-modell" och jag har elastiska skosnören, så jag inte behöver knyta. Jag har 37,5 på dessa, och det är vad jag brukar ha.
Jag har också dessa. Köptes på Addnatures julrea förra vintern. Köpte 37 som är min vanliga storlek och de är helt ok. Funkar väldigt bra på is (men även på asfalt) och jag önskar att jag haft något liknande på den tiden jag bar.
Droppen skrev:
LillaGrodan skrev:Tack för hjälpen alla. Ringde nätbutiken och enligt icebugs egen information så skulle de inte vara små utan jag skulle ha 37. Slog till på ett par 37,5 lite snabbt och lustigt här. Kampanjpris så liiiite billigare i alla fall. Tack för infon vimla. Bor också i Göteborg så det låter bra att de passar för vår typ av vintrar och underlag :D. Köper nästan aldrig kläder till mig själv så det här känns som riktig extravagans :Hahaa: .
Hoppas de blir bra!

Jag har stl 39 i alla skor, även dessa.
Ja, jag hoppas det. Får väl byta annars. Om de skulle vara en halvstorlek för stora så borde det inte vara något jätteproblem kan jag tycka på en vinterkänga. Snabba var de i alla fall. Tre timmar efter beställning fick jag meddelande från posten att de var på väg :D .
Användarens profilbild
Av God_cares
Nu har du visst redan beställt men jag tänkte ändå tipsa om att Icebug ska vara en av monterutställarna på hundutställningen My Dog i Svenska Mässan i början av januari. Jag köpte ett par där för 2 år sedan för 600 kr. Nya, dock demoex och ofodrade och i fel storlek men med raggsockor går det bra :) Tänkte köpa nya i år om de inte är allt för dyra.
God_cares skrev:Nu har du visst redan beställt men jag tänkte ändå tipsa om att Icebug ska vara en av monterutställarna på hundutställningen My Dog i Svenska Mässan i början av januari. Jag köpte ett par där för 2 år sedan för 600 kr. Nya, dock demoex och ofodrade och i fel storlek men med raggsockor går det bra :) Tänkte köpa nya i år om de inte är allt för dyra.
Tack för tipset. Kan vara av intresse för sambon. Jag fick skicka tillbaka mina för byte då jag tyckte att de var i största laget. Har jag tur får jag dem innan helgen. Skulle ju vara varmt ett tag nu.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?