Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Fiffigt!
Jag får nog prova snart om jag ska göra´t, de väger nätan 14 kg tillsammans nu och jag orkade bara med storbror upp till 12 kg.

Vad är det för sjal förresten? Den verkar tunn och smidig.
Användarens profilbild
Av verre
jag tror hon säger det, jag fattar att den är 5 meter iallafall...

men tänk att göra det där med 2 spralliga bebisar.. och det gäller ju att de är små, för hon hade inte jätte mycket sjal över att knyta med.
Av Emmiez
oj att sätta två i en sjal så, det känns jobbigt när barnen rör sig :roll:
Av eamane
Oki men det såg ju jättesmidigt ut... I varje fall när man använder dockor :P :D
Funkar nog med två barn i olika storlek med om man har tillräckligt lång sjal :D
Användarens profilbild
Av jag71
Jag kan ju säga så här att det inte är den bästa knytningen om man bär två, iallafall enligt mig. Jag tycker det blir lite för tungt fram då det drar ganska bra i sjalen över axlarna i och med att man "fäster" sjalen där. Jag vet inte hur jag ska förklara men förhoppningsvis så kommer jag att kunna fixa lite olika knytningar med två inom en snar framtid och då har April lovat (kommer du ihåg det? :) ) att hon ska sätta ut dem under knytinstruktioner.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?