Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Ah det vore ju verkligen något.
Hmm har inte sett det någonstanns.
Vilken sida har du hittat de på? Kanske går att beställa direkt från den sidan annars.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
såg ju superamart ut! verkarlite enklare äär benvärmare (om man har ett otåligt barn :D )
Användarens profilbild
Av mossanvit
Jag har inte kollat om de finns i Sverige, men jag vet att de säljs på Tadpoles and Butterflies, www.tadpoles.ca. (Jag beställde precis därifrån, men såg inte att de fanns förrän efter beställningen gjorts). De verkar va toppen!
Användarens profilbild
Av mammahappy
mossanvit skrev:Jag har inte kollat om de finns i Sverige, men jag vet att de säljs på Tadpoles and Butterflies, www.tadpoles.ca (Jag beställde precis därifrån, men såg inte att de fanns förrän efter beställningen gjorts). De verkar va toppen!
Ah får spana in där då.
Användarens profilbild
Av bellisbella
verre skrev:Bild

vad kostar de i såfall och vad heter de på svenska??
hahaha :lol: funderade på att göra någon sånn lösning till lillen men tänkte äh... skulle ha kört på det då....
:hopmad: för alla ideér man låter gå förlorade, maken har haft någon sånn idé, men inte gjort något av det o sen sett det "uppfunnet" o i tillverkning... grrrrrr....
Användarens profilbild
Av mossanvit
mammahappy skrev:
mossanvit skrev:Jag har inte kollat om de finns i Sverige, men jag vet att de säljs på Tadpoles and Butterflies, www.tadpoles.ca (Jag beställde precis därifrån, men såg inte att de fanns förrän efter beställningen gjorts). De verkar va toppen!
Ah får spana in där då.
Kanske får fixa en sambeställning därifrån med :lol:

Jag fick betala 45 CAD i frakt för min sele, och då tar det två veckor att få den.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Men håller de där sig kvar då, eller kasar de upp precis som byxorna... :roll:

(äh, nu känner jag mig trist och konservativ, men jag tror jag fortsätter med långa strumpor och/eller byxor med långa ben och muddar så man slipper glipor på det sättet istället... :wink: )
Användarens profilbild
Av Helene
CrazyMagpie skrev:Men håller de där sig kvar då, eller kasar de upp precis som byxorna... :roll:

(äh, nu känner jag mig trist och konservativ, men jag tror jag fortsätter med långa strumpor och/eller byxor med långa ben och muddar så man slipper glipor på det sättet istället... :wink: )
:iagree:

Ungarna får alltid ha knästrumpor eller strumpbyxor och för långa byxor!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag hade nog hellre förökt göra någon form av kombinerad sko och ankelvärmare...en bebisstövel altså...varför ha båda delarna?
Användarens profilbild
Av marlene
CrazyMagpie skrev:Men håller de där sig kvar då, eller kasar de upp precis som byxorna... :roll:

Man får väl göra en resårgrej under foten precis som på overaller osv.

Det ser ju ut som att det är rätt lätt att göra nått liknande själv dock
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?