Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kickan
Jag utgår ifrån att det i detta sällskap finns många med erfarenhet av just det här :)

Det kan ju bli väldigt varmt att bära och då kände jag mig tveksam till att stoppa min lilla i sjalen även om det är vad hon troligtvis önskade mest. Hur gör ni andra??

Har just köpt mig en Didymos för stadgans skull (har en Aldoria bambu soft sen innan) till 7-kilosklimpen, men den är ju rätt varm så nu åkte Aldorian fram, den är betydligt svalare och ack så mjuk och mysig :loving: och bebis sover nöjd däri med 38.5 graders feber. Är det ok tror ni? :roll:
Av Sofie
Jag har också burit.
Om febern varit hög, typ över 39, så har jag lagt en fuktad tvättlapp på huvudet och gett febernedsättande.
En bra effekt med att bära barnen är ju att den vuxnes kropp kan reglera hudtemperaturen på hudsektionen mot barnet, både kylande och värmande. Så det kan vara så att det är extra bra att bära febriga barn!
Av Kickan
Tack för svar! Då kan jag känna mig lugn. Intressant det där med att förälderns kropp kan reglera barnets! Visste jag inte fast om jag kan värma mitt barn, vilket ju är så självklart, så måste det väl funka tvärt om också.

Btw så ville bebis på inga villkor sova själv nu, vilket alltid går så bra annars på kvällen, så här sitter jag nu med sjal och lillan och har hela kvällen på mig att klura ut hur överflyttningen till sängen ska gå till sen :mrgreen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?