Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
Är lite sugen på att köpa ett bärskydd. Först var jag inne på MaM Deluxe, men sen började jag fundera på om inte 4season blir mer användbart, tex under tidig höst/senvår om det är lite halvtaskigt väder. Och så att jag får klä på lite mer kläder på lillen när det är minusgrader och vinter. :hmm: Jag är ingen heltidsbärare utan använder också vagn, så jag vill ju att det ska vara ett bärskydd som är rätt all round.
Vad har ni andra valt och hur funkar det?
Användarens profilbild
Av Carolinah
Jag har bara erfarenhet av det jag har, MAM Deluxe. Tycker det har hjälpt väldigt mkt under hösten och vintern, kan säkert funka tidig vår också. Nu vet jag som sagt inte hur de andra bärskydden är men jag hade nog önskat ett tjockare till vinterbärning, tycker min killes ben och fötter blivit lite småkalla ibland och då trots att jag kört flera lager. I höstas gjorde det dock väldigt stor skillnad mot innan jag hade skyddet. Deluxe är vändbart med fleece på ena sidan.
Användarens profilbild
Av isbl
Carolinah skrev:Jag har bara erfarenhet av det jag har, MAM Deluxe. Tycker det har hjälpt väldigt mkt under hösten och vintern, kan säkert funka tidig vår också. Nu vet jag som sagt inte hur de andra bärskydden är men jag hade nog önskat ett tjockare till vinterbärning, tycker min killes ben och fötter blivit lite småkalla ibland och då trots att jag kört flera lager. I höstas gjorde det dock väldigt stor skillnad mot innan jag hade skyddet. Deluxe är vändbart med fleece på ena sidan.
Hm, jag som nästan bestämt mig för 4seasons, nu blev jag lite velig igen :lol: Hur kallt är för kallt för MaM Deluxe tycker du? Tror inte att jag kommer bära (åtminstone inte några längre sträckor) om det är mer än fem minus. Däremot tänker jag mig att det kan vara smidigt med ett bärskydd om man under sensommar/höst tex är ute i skogen och mest vill skydda mot trädgrenar och mygg, och då antar jag att MaM Deluxe i alla fall blir för varmt... :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?