Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nina & lilla J skrev:Jag försöker att ta så högt upp som möjligt, jag tar under armhålorna och över axlarna, men ja, i armarna.
Jamen så gör jag med! :tumup:
SCSI skrev:Min nästan2åring hoppar upp på ryggen själv om jag sätter mig på huk, eller så tar jag över honom på höften-under armen. Varken han eller jag har nånsin varit några stora anhängare till att svinga... men han ÄLSKAR - vid rätt humör - att hoppa upp på min rygg, han brukar ta sats och hoppa! :loving:
Så gör vi också oftast. Att sätta sig på huk och barnet skuttar upp på ryggen själv tycket jag är det absolut bästa och säkraste. Så tycker folk runt om kring att det är himla gulligt, eller så tror jag bara att de tycker det :loving:
SCSI skrev:Min nästan2åring hoppar upp på ryggen själv om jag sätter mig på huk, eller så tar jag över honom på höften-under armen. Varken han eller jag har nånsin varit några stora anhängare till att svinga... men han ÄLSKAR - vid rätt humör - att hoppa upp på min rygg, han brukar ta sats och hoppa! :loving:
Hej! Vill bara tillägga till denna ett par månader gamla tråd att "hoppa upp på ryggen" funkar utmärkt nästan jämt nuförtiden! :tumup: Ofta ställer jag Lillan på en stol eller en bänk och så får hon klamra sig fast på ryggen därifrån. Svingandet har vi slutat med. Ibland protesterar dottern förstås ändå. "Neeeeej", säger hon när hon ser mig knyta fast mei tai:en i midjan - "vill springa!". Och det kan jag ju förstå att hon vill göra. Men det går ju inte alltid. Tack, igen, till er som kom med tips!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?