[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8994732
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Synd man inte ska köpa en Baby Björn.. - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ibland funderar jag på varför folk inte fattar misstankar när varenda bb-annons lyder "aldrig använd / absolut nyskick / använd ett fåtal gånger / endast uppackad ur kartongen / helt ny, endast provad". Om man hittar EN ny bärsele som är oanvänd - fine, men när blocket, tradera och säljsidor på fb drype av dem tror jag man ska ta det som ett tecken på att ingen gillar att använda dem...
Ja, deras babysitter tyckte jag var super.
Cärlek skrev:Men fattar inte bb själva efter x antal år på marknaden!? :?
Tja, de är väl nöjda så länge folk köper deras grejer. Jag tror det är rätt få som reklamerar en sele med kommentaren "den är obekväm". De flesta tänker nog istället "det här med att bära i sele passar inte mig", "bebisen är för tung nu" eller något sådant. Och så lägger de ut selen på blocket.
HannaGerda skrev:Jag har mött massa personer som är nöjda med sin babybjörn.
Frågan är om de är medvetna om bebisars/småbarns korrekta sittställning :hmm:
En kompis som jag pratat en del sjal med berättade att hon svarat på en babybjörnannons på blocket. Efter jag berättat det jag lärt mig och visat på alternativa bärselar köpte de en Manduca!
Att hänga i skrevet i en sele som dessutom inte går att komma hud mot hud i känns inte mysigt eller bekvämt! Tror inte det är så bra för bebisens ryggslut och bäcken att hänga som ett rakt streck från skrevet.
Gjorde själv misstaget att köpa (för presentpengar visserligen) en babybjörnsele när ettan var liten. Den var sjukt obekväm och efter bara en kort promenad över gatan, till postlådan fick jag ont i axlarna.
Sålde den ganska snabbt och sen köpte vi en ergo som vi var supernöjda med och den används till barn nummer två nu :tumup:

Jag har fått två personer som väntat barn, att välja bort en bb till förmån för en ergonomisk sele, båda valde ergo. Den ena har köpt en gås nu också :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?