Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag tycker det är hopplöst att klä sig bra så här års när jag bär. Jag har en bärjacka men den är för varm än och passar bäst på vintern. Men något måste jag ju ha på mig. Barnet är det ganska lätt att klä på, jag har till och med både bärväst och bärskydd. Men vad ska jag själv ha på mig? Tar jag höstkappan känns det jättebylsigt och svårt att knyta. Idag testade jag med varm ylletröja, det var ok men hade det blåst mer så hade jag frusit.

Hur klär ni er på ruggiga höstdagar när ni bär?
Någon fom av skaljacka? Nu bär jag inte så mycket längre eftersom yngsta snart är 3,5, men är jag ute - oavsett om jag har 3-åring på rygg eller inte så har jag en soft shell. Om det inte är risk för regn då tar jag vattentät skaljacka.
LillaGrodan skrev:Någon fom av skaljacka? Nu bär jag inte så mycket längre eftersom yngsta snart är 3,5, men är jag ute - oavsett om jag har 3-åring på rygg eller inte så har jag en soft shell. Om det inte är risk för regn då tar jag vattentät skaljacka.

:iagree: underställ och skaljacka, önskar mig en windstopper soft shell :)
Har åxå det 'problemet' . Blir tok -varmt med bärjackan när man går , men när man sedan står still i lekparken så går den åt... Jag gillar inte att ha för tjockt under selen/ sjalen. Blir bulsigt, då. oftast blir det en långärmad amningströja med skjorta/kofta över, och sedan en ylle sjal runt oss båda när vi promenerar och så har jag jackan med i vagnen ( 3 åringen åker vagn) och tar på när vi blir stilla .... :D
bär du fram eller på ryggen?

om du bär fram så bärskydd på ungen och kofta till dig själv och en vindjacka kanske? perfekt! :tumup: alltså om vi kör lager för lager: barn, sjal/sele, bärskydd, kofta till dig, jacka. så du knyter bärskyddet innanför liksom. om du blir varm är det bara att ta av koftan och på med jackan igen, utan att behöva krångla med att knyta upp bärskyddet och allt.
om du bär på ryggen blir det ju knöligt med jacka och grejer under, så en tunnare bärjacka isf? blir ju knöligt där också att bära utanpå kläderna.. :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?