Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Har precis fått hem min nya ergo, har inte hunnit testa den med sonen riktigt eftersom han har sovit en stund. Men vad jag kan se verkar den vara lite väl bred för hans ben, men det kanske går ändå?

Hur långa var era bebisar när de kunde börja sitta i ergon, hur mycket vägde de och hur gamla var de? Min kille är 64,5cm och väger 8,3kilo och är 2 1/2 månad gammal.
Användarens profilbild
Av Helma
Han är ungefär lika stor som min Lisa, och hon sitter i Ergon sedan hon var ca 3 mån. Det blev lite spagat i början, men vi vek ner kanterna i knävecken så blev det bättre.
Av Abunai
Nådde hon upp över axelremmarna då? För min kille tittar liksom rakt in i ena bandet. =)
Användarens profilbild
Av milimani
Min tjej var nog som din ungefär, hon såg inte heller över kanten. Jag sydde in sittdelen några centimeter på varje sida så satt hon bättre med benen.
Användarens profilbild
Av Helma
Abunai skrev:Nådde hon upp över axelremmarna då? För min kille tittar liksom rakt in i ena bandet. =)
Nä hon såg inte ut 8) så Ergon var inte så jätte poppis i början. Nu används den nästan varje dag.
Av Abunai
Ja, sy in lite preliminärt kan man ju göra vid benen... Men han kan fortfarande inte se något då. :)

Jag har testat att ha honom med benen innanför också, och det funkar faktiskt helt okej. Kanske kan ha det så tills han blir lite längre.
Användarens profilbild
Av Scilla
Drygt fyra månader har nog båda våra varit när de "växt i" Ergo. Då pratar jag om längden på benen.
Användarens profilbild
Av milimani
Kom just på att jag brukade lägga en liten fluffig vagnskudde längst ner i sittdelen. Då kom hon upp högre och såg bättre!
Användarens profilbild
Av Scilla
milimani skrev:Kom just på att jag brukade lägga en liten fluffig vagnskudde längst ner i sittdelen. Då kom hon upp högre och såg bättre!
Smart! Vi brukar vika upp Becon men den sitter inte lika skönt då, så det här var ett bra tips.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?