Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Idag när jag skulle in till stan ett par snabba ärenden började jag funder över hur jag skulle transportera lillan. På sistone har det ofta blivit paraplysulkyn som ligger i bagaget på bilen, men även om den är aldrig så liten så är det bökigare med vagn eller sjal.

Ergo- nä, för svår att ta på själv med overall och jacka...
långsjal- släpar i marken och är lite omständlig att ta på ute...
MT- släpar också i marken...

Men? RINGSJALEN då? Den hade jag ju jämt när D var liten, hade nästan glömt den... så den åkte med, och var himla smidig måste jag säga. I med ungen bara, på höften så jag kan se var jag går. Hon är ju rätt stor nu lillfian. Och fick som vanligt många trevliga kommentarer... :)
Av eamane
:vågen: Jag har alltid ringsjal i bilen just för den är smidig att bära kort i :D
Användarens profilbild
Av Måsen
Ringsjalen är också vår bästa shoppingsjal. Den är med även när vi går och handlar med vagn om någon av tjejerna ledsnar på vagnåkandet och totalstrejkar.
Användarens profilbild
Av sacha42
:vågen: ringsjal :rock:
Användarens profilbild
Av Aurian
:lol: Jag återupptäckte ringsjalen imorse då jag börjat parkera längr från dagis och måste gå en liten bit bärandes på V som inte orkar gå så dags :-D
Ett par dagar glömde jag helt ta med mig sjal (har inte fått bära på länge, då hon kan allt själv :hellu: )
Igår hade jag långsjal, som jag använder nästan alltid när jag bär, och den släpade förstås i marken och blev blöt och smutsig...

Men imorse kom jag på att jag ju har ringsjal :idea: Och vilken fröjd både för mamman och barnet ;-)
Användarens profilbild
Av willywonka
Bra, då har jag gjort rätt som just köpte en beg ringo :mrgreen: väntar ivrigt på posten ;)
Användarens profilbild
Av sanna73
Ringsjal har definitivt sina användningsområden :vågen:
Vi har alltid en i bilden för som någon sa tidigare, det är den bästa shopingsjalen. När sonen sitter i vagnen och skall ställa sig upp hela tiden kan man använda den som säkerhetsbälte och när han tröttnar helt på vagnen kan han ju åka i den. Underbar uppfinning :tumsup:
Användarens profilbild
Av Smilla103
Åh jag som ska få min första ringsjal imorgon :D ...en annan mamma här so inte har användning för den längre)...ska bli roligt att testa, för vi har alltid långsjal...men man får snutta så många varv när A vill sitta på höften.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?