Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
Se vad jag hittade :D

Men jag förstår inte om det är Granits egna sjal eller en Bära barn sjal :roll: Det är lite roligt att den finns under killkläder :wink:

Längst ner på sidan!

http://www.granit.com/?id=2778
Av eamane
Granit har visst en har jag sett och hört här på forumet. De har instruktionerna tryckta på tyget så det är lite speciellt. Bära barn-sjalarna är väl kortsjalar och vävda allihop? :hmm:
Användarens profilbild
Av lillvilda
jag skrev en tråd om den här i veckan. de reade nämligen ut den vita för 149 kr på granit i göteborg. jag köpte en. ganska skön faktiskt. går att ha som halsduk oxå :D min tråd har rubriken "fyndat" tror jag det var.
Användarens profilbild
Av funshine
var ligger granit i göteborg?
Användarens profilbild
Av Sarai
funshine skrev:var ligger granit i göteborg?
Tror att det är Vallgatan- nästan mitt emot Designtorget. Jag har också köpt en Granitsjal till Plutt. Det verkar vara lite kortare än andra trikåsjalar, men annars ungefär likvärdig. (Säger jag som aldrig har burit i trikåsjal.) Bra pris i alla fall, även om den inte är toppenbra.
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
lillvilda skrev:jag skrev en tråd om den här i veckan. de reade nämligen ut den vita för 149 kr på granit i göteborg. jag köpte en. ganska skön faktiskt. går att ha som halsduk oxå :D min tråd har rubriken "fyndat" tror jag det var.
Finns så många trådar så det är lätt att missa :lol:
Användarens profilbild
Av verre
jo på tjej sidan ser bilden ut så här

Bild

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?