Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Har redan rensat ut en massa hemsytt och senast så är det easyn som ska få nytt hem. Funderar på om Hoppen också ska få komma till någon som använder den istället. Sen jag blev gravid har jag kanske burit 4-5 gånger, i ergon eller i supermjuka underbara skrynkelgåsen. Jag älskar båda!
Hoppen var iofs en favvo när jag bar mycket men nu ligger den bara här och ärlighetens namn föredrar jag ergon för längre sträckor och gåsen för mys (den är ju så mjuk, nästan som en trikåsjal).

När nya bebisen kommer har jag tänkt skaffa en trikåsjal men också använda ergon. Frågan är ju bara om jag kommer vilja ha en vävd senare, när pyret är större, eller om jag nöjer mig med ergon.

Elin kommer kanske vilja bli sjalad när hon ser bebisen blir det, med då duger ju gåsen korta sträckor. Ska hon bli buren längre så blir det på ryggen och då blir det definitivt ergon...

Svammel, svammel....

Behöver bara hjälp att tänka!
Användarens profilbild
Av asa
Hmm, eftersom du redan har sålt lite så borde du få behålla det du har kvar. Jag tror klart att du kommer vilja bära lite i hoppe senare. Men å andra sidan, när den dagen kommer kan det vara kul att köpa något nytt...

Jag skulle behålla Hoppe och sen köpa en till i alla fall :lol: men det är jag det.
Av Sia
man säljer bara en sjal om man måste få loss pengar för att köpa en ny, och du säljer INTE en hoppe för att köpa en trikåsjal, trikåsjalar köper man ändå.
Behåll hoppen tills du känner dig tvungen att sälja den, eller har kommit på vad du vill ha istället (fast sjalkontot verkar vara påfyllt nu om du nyss sålt en Easy?).
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja sälj!
Det går alltid att köpa en annan sen om behovet skulle finnas
Användarens profilbild
Av milimani
Har betämt att sälja halva, för kom på att ringsjal behöver jag nu för jag bär ändå Elin endel på höften när vi är ute utan vagnen. Sen blir det nog en Havanna istället när det är dags för en ny vävd. Den har jag ju suktat efter länge!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?