Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Med varning för beroendeframkallande verkan, hurraropande sjaldjävular, upprepade sessioner på youtube för att hitta en viss knytning och intresse för sjalar man inte visste fanns vill jag ändå tipsa om detta fotoalbum:

http://picasaweb.google.com/10700306935 ... mczszGmCrg

Kvinnan verkar ha haft nästan alla sjalar och selar som finns på marknaden vid något tillfälle och tar underbara och kärleksfulla bilder med sina barn. :loving:
Verre: På tyska heter den "Hüftschlinge", på engelska Robins Hip Carry. Kolla t ex här: http://www.youtube.com/watch?v=2AhYqRsX ... re=related

Lee-nah: Sjalen heter Fabula Hungarica, är från Natibaby, 30% linne och 70% bomull och var en exklusiv vävning för ett ungersk bärforum. Den finns i brun, lila och mörkröd och går idag endast att hitta begagnad. Jag ska precis köpa en röd, jag är så kär i mönstret (Kurbits ju!!! :love: ) och det är så svårt att hitta fina röda sjalar. (Oh kära nån, snacka onödig sjalkunskap :roll: :lol: )
Så om du vill ha en grön blir det att leta lila och färga typ gul, va?

Dessutom är ju Natibaby helt grymma vad gäller sjalar, har en med kolibris i samma sammansättning och den är silkesmjuk och underbar att knyta med och stabiiiiil!
Senast redigerad av Franneke den sön aug 26, 2012 21:39, redigerad totalt 1 gånger.
p_sarah skrev::siishah: Där ligger man i lä!

Jag suktar efter Natibaby Gears, men den kommer jag aldrig få tag i om jag inte skaffar konto på typ NM, och det vågar jag inte :cry:
Den är nog inte så svår att få tag i! Behöver du hjälp att leta upp den? Jag har konto på NM just för att där hittar man såna sjalar, och för att det finns mycket spännande knyttrådar och tips. Inte lika petigt vad gäller ergonomi och dylikt som på den tyska sidan, man sjukt mycket bra tips speciellt om man inte är nybörjare! :tumup: Så regga dig vetja, de bits inte! :D
Franneke skrev:
p_sarah skrev::siishah: Där ligger man i lä!

Jag suktar efter Natibaby Gears, men den kommer jag aldrig få tag i om jag inte skaffar konto på typ NM, och det vågar jag inte :cry:
Den är nog inte så svår att få tag i! Behöver du hjälp att leta upp den? Jag har konto på NM just för att där hittar man såna sjalar, och för att det finns mycket spännande knyttrådar och tips. Inte lika petigt vad gäller ergonomi och dylikt som på den tyska sidan, man sjukt mycket bra tips speciellt om man inte är nybörjare! :tumup: Så regga dig vetja, de bits inte! :D

Åhhh jag är lite manisk i mitt beteende, det är allt eller inget och "allt" har jag inte tid med egentligen. :oops:

Men OM du råkar se en grå (inte röd) nati gears till salu så... Ja jag tar gärna emot hjälp... :rodna:
Franneke skrev:Verre: På tyska heter den "Hüftschlinge", på engelska Robins Hip Carry. Kolla t ex här: http://www.youtube.com/watch?v=2AhYqRsX ... re=related

Lee-nah: Sjalen heter Fabula Hungarica, är från Natibaby, 30% linne och 70% bomull och var en exklusiv vävning för ett ungersk bärforum. Den finns i brun, lila och mörkröd och går idag endast att hitta begagnad. Jag ska precis köpa en röd, jag är så kär i mönstret (Kurbits ju!!! :love: ) och det är så svårt att hitta fina röda sjalar. (Oh kära nån, snacka onödig sjalkunskap :roll: :lol: )
Så om du vill ha en grön blir det att leta lila och färga typ gul, va?

Dessutom är ju Natibaby helt grymma vad gäller sjalar, har en med kolibris i samma sammansättning och den är silkesmjuk och underbar att knyta med och stabiiiiil!
Hittade info om färger och vad de heter. Men var hittar man dem begagnade. Inte för att jag har råd men... Den röda var finast!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?