Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magwalena
Har snart varit här i Göteborg på semester en vecka, tänkte när vi åkte att nu ska jag väl iaf få se några sjalare men icket. Såg några Ergosar på Liseberg och på stan, en gemini på universeum, en trikå på stan och en blårandig didymos med tysktalande mamma på stan. Det va allt. Vars är alla :D
:hello: vi spenderade några timmar i stan idag med minst ett barn i sjal hela tiden. Konstaterade dock att jag inte gjorde ett enda sjalspan.
Inte en sjal så långt ögat har nått i Majorna förutom min egen... Har väl mest färdats med spårvagn iofs. Jag kanske ser någon idag innan vi åker hem :)
Men så smidigt det har varit att bära när man ska in och ut ur spårvagnar och gatstenar på vägarna. Pappan var bara lite irriterad att hans sele blev hemma, så nästa semester lär den packas först av allt
magwalena skrev:Inte en sjal så långt ögat har nått i Majorna förutom min egen... Har väl mest färdats med spårvagn iofs. Jag kanske ser någon idag innan vi åker hem :)
Men så smidigt det har varit att bära när man ska in och ut ur spårvagnar och gatstenar på vägarna. Pappan var bara lite irriterad att hans sele blev hemma, så nästa semester lär den packas först av allt
Då efterlyser man en på sjalbarn som man kan få låna under sin semester :this:
mandisg skrev:
magwalena skrev:Inte en sjal så långt ögat har nått i Majorna förutom min egen... Har väl mest färdats med spårvagn iofs. Jag kanske ser någon idag innan vi åker hem :)
Då efterlyser man en på sjalbarn som man kan få låna under sin semester :this:
Så sant, men han är ju kräsen, min är med men den duger inte... Men istället så fick jag knyta sjalen på honom ( händer inte! ) :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?