Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Madde O
Jag blev absolut inte buren. Däremot finns det bildbevis på att jag har fått gått i koppel. :? Om jag ska vara ärlig så är jag ätt så avundsjuk på er som blivit burna när ni var små. :lol:
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Jag åkte bärstol när pappa skidade och vandrade i fjällen.

Nu är min Skruttbulle bara 1,5 år men som det ser ut nu så lär hon bära i framtiden. Just nu åker alla gosedjur i sjal på henne. :loving: Hon har helt snöat in på att sjala sina djur och kommer kångandes med hela famnen full och en av mina halsdukar i släptåg och så ska vi knyta upp dem. :heart: :heart: :heart:
Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av kristinek
Smyfröken skrev:Jag åkte bärstol när pappa skidade och vandrade i fjällen.

Nu är min Skruttbulle bara 1,5 år men som det ser ut nu så lär hon bära i framtiden. Just nu åker alla gosedjur i sjal på henne. :loving: Hon har helt snöat in på att sjala sina djur och kommer kångandes med hela famnen full och en av mina halsdukar i släptåg och så ska vi knyta upp dem. :heart: :heart: :heart:
Bild

Bild

Bild
:loving:
Användarens profilbild
Av sus
Jag blev buren på min pappas axlar väldigt mycket när jag var liten och det var så vi bar vår äldsta efter att hon växt ur babybjörnen. Men nu vet våra barn hur det ska gå till, dom gillar att bära varandra på ryggen allihop. L som är äldst får väl bära mest men M och P som väger nästan lika mycket kånkar runt på varandra båda två.
Användarens profilbild
Av chrissiya
Smyfröken skrev:Jag åkte bärstol när pappa skidade och vandrade i fjällen.

Bild

Bild

Bild

Vilket litet charmtroll!! :loving:

Jag tror inte jag blev buren i sele eller sp, snarare i mammas famn (pappa var inte hemma så mycket pga resande jobb).
Måste absolut forska i om jag blev buren!
Jag är inte hela tiden men ändå rätt ofta, då jag tycker det är mysigt ;)! (å N med tror jag!)
Av p_sarah
mammatillE skrev:
Emma_oh skrev:
p_sarah skrev:
Jag blev tydligen buren i sele som barn, men det fick jag alldeles nyss veta så det kan inte ha påverkat mitt val att bära! :) vet inte riktigt i vad, och mamma minns inte, men troligen en BB.
Men det kan väl påverka ändå? Även om du inte medvetet upprepar 8)
Det tänkte jag med :loving:

Nu säger min pappa att jag till och med blev buren väldigt mycket! Han mindes inte heller i vad, bara att det var en sele. Jag är helt förbryllad, jag hade verkligen ingen aning. När jag blev gravid började jag halka in på sjaltänk väldigt tidigt och utan att någon av mina vänner direkt burit barnen. Jag upplevde det till och med att jag blev ganska motarbetad av närmaste kretsen ("det kommer aaaaaldrig hålla, våååårt barn fick panik i trikåsjalen/selen/whatever", detta har jag hört så många gånger nu att jag verkligen undrar hur det kommer sig att alla SBare här (med vissa undantag kanske) lyckas så bra med samtliga sina ungar ;) ), men trots det gnetade jag på. Vet inte vart jag fick den starka övertygelsen ifrån men bära skulle jag minsann! :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?