Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Lustig trad! :lol: :hellu:
Användarens profilbild
Av Elina
emelie skrev:
marlene skrev:
Det är möjligt, men jag vill minnas att jag sålde den till nån annan än isanna :roll: fast jag kan ju ha fel förståss
Nä, du sålde den till ngn annan, det var flera ägare mellan dig o Isanna, hon köpte den av kajsa kavat, som köpt den av *minns inte* :oops: som jag har för mig köpte den av dig. Så jag tror att det är din sjal har jag har. :D
men hallåååååååååå :hellu: Glömma mig :hopmad: ;)
Elina skrev::arrow: Didymos Elips röd, 4,6 minns inte varken köpt eller såld

Har bott hos mig, sen hos Kajsakavat, sen hos Isanna, sen Emelie, för att reda ut era bryderier :lol:
Men hallå värsta kollen ju! :lol: :tumup: Jag minns knappt att jag haft en ellips! :shock: :lol:
Isanna skrev:
Elina skrev::arrow: Didymos Elips röd, 4,6 minns inte varken köpt eller såld

Har bott hos mig, sen hos Kajsakavat, sen hos Isanna, sen Emelie, för att reda ut era bryderier :lol:
Men hallå värsta kollen ju! :lol: :tumup: Jag minns knappt att jag haft en ellips! :shock: :lol:
:heart: :heart:

Vi redde ut det där i TRÅDEN för ett tag sen, när du sålde den...
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag hade ju Inkan ett tag... Sen sålde jag den....

Men tyvärr måste jag erkänna att jag nog inte minns _någon_ av mina sjalar (alltså vem jag köpt av och vem jag sålt till... Det räcke rinte kapaciteten till :oops:

Eller jo... Lavan (som var min första långsjal :heart: ) Köpte jag av Elin
Användarens profilbild
Av emelie
Elina skrev:
emelie skrev:
marlene skrev:
Det är möjligt, men jag vill minnas att jag sålde den till nån annan än isanna :roll: fast jag kan ju ha fel förståss
Nä, du sålde den till ngn annan, det var flera ägare mellan dig o Isanna, hon köpte den av kajsa kavat, som köpt den av *minns inte* :oops: som jag har för mig köpte den av dig. Så jag tror att det är din sjal har jag har. :D
F'låt f'låt f'låt! :hide:
Men du ser väl att jag redan från början skämdes som en hund över min stora minnesbrist. Försökte tom söka igenom TRÅDEN efter vår utredning, men det var ju ex antal hundra sidor sen så det gick inte. :(

:wink:
naimiez skrev:
marlene skrev:Till mig. Vart bor dom nu?

Dom som jag minns att jag har gjort mig av med och inte vet vart dom bor är alt kommer från

:arrow: En babylonia 4,9 papaya också ruskigt länge sen, jag vet att den flyttade till naminez men sen då...
Jag kommer inte ihåg är jag ledsen :cry:
Jag har den!! :heart:
Användarens profilbild
Av Elina
emelie skrev:
Elina skrev:
emelie skrev:
marlene skrev:
F'låt f'låt f'låt! :hide:
Men du ser väl att jag redan från början skämdes som en hund över min stora minnesbrist. Försökte tom söka igenom TRÅDEN efter vår utredning, men det var ju ex antal hundra sidor sen så det gick inte. :(

:wink:
:heart:
Sockertopp skrev:
marlene skrev: :arrow: En hoppediz Dublin 4,6 kom från zova.se (nån som minns tjorvet?) Flyttade till Anna...
Jo jag minns. Finns de kvar. Har du din livstidsrabatt eller hur var det....o alla på sjalbarn skulle väl också ha rabatt typ alltid....eller?
nä jag har inte sett till nån rabatt, jag skulle få ett vip kort med 25% på hela sortimentet men det har jag inte sett röken av :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?