Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lillvilda
men ibland undrar hur dom tänker när dom försöker sälja sjalar med den här knytningen :D http://www.granit.com/?id=2889
eller om man går in och tittar på den vita sjalen finns det en knytning som är hemsk.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
och sedan är det en himlans trevlig halsduk också :loving:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Måste vara ett fynd.
Användarens profilbild
Av Empy
Vad kul med ett fynd!

Men nog måste det finnas någon modig sjalbarnare som vill maila Granit och upplysa dem om hur barnen ska bäras i deras sjalar?
Det såg ju rent bedrövligt ut. :shock: Jag får då inte lust att köpa någon trikåsjal...
Användarens profilbild
Av Sarai
Jag har också skyndat att fynda! :) Är den inget att ha får det bli en (färgad) halsduk. Jag har länge tänkt att skaffa en bärvänlig halsduk för nödsituationer. Jag gillar deras kläder också, men tycker att färgskalan är dötrist.
Av Ting
Jaha......då är man 149 stålisar fattigare då.....men.....en nätt liten sjal rikare :lol: ......angående det tryckta instruktionerna på sjalen tycker jag är lite fräckt......när de väl syns, försvinner för det mesta i knytningen......den är ju naturligtvis inte i klass med typ mobyn men helt klart värd att köpa, billig och nätt......

Lillvilda.......Fram med fler tips, du är ju expert på det ju ......alltid vart nöjd när jag följt dina tips.......Ha de så gott!!
Av Ting
Ups :oops: jag vart i fel tråd!!!!
Av Ting
Näääääääääää......det var jag ju inte alls......det var ju Apelsin som busade med mig :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?