Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy84
litensoetis skrev:stjäl tråden lite..

amma i sjal! jag knyter omslutet kryss med vävd långsjal. bebis sitter ju ovanför tuttarna med huvudet och jag har inga megaboobs som jag kan slänga upp. hur gör jag då? när jag ska amma i sjalen får jag liksom knyta upp lite, skumpa ner bebis till värsta oergonomiska ställningen(för mig), amma bebis och sen skumpa upp igen till rätt position och knyta.

är det så man gör när man så "smidigt ammar i sjalen"? eller är det bara smidigt för dom med megatuttar?

tyckte det var så bra svar här med vad man ska ha på sig osv och kände att denna frågan kanske passar in LITE iaf. :)
Jag vet inte om mina boobisar saknar känsel eller nåt, men jag brukar bara ta tag i bröstvårtan och dra upp dom :lol: och sen hålla upp med en hand under medans bebisen äter..
Användarens profilbild
Av nalimea
LillaMy84 skrev:

amma i sjal! jag knyter omslutet kryss med vävd långsjal. bebis sitter ju ovanför tuttarna med huvudet och jag har inga megaboobs som jag kan slänga upp. hur gör jag då? när jag ska amma i sjalen får jag liksom knyta upp lite, skumpa ner bebis till värsta oergonomiska ställningen(för mig), amma bebis och sen skumpa upp igen till rätt position och knyta.

är det så man gör när man så "smidigt ammar i sjalen"? eller är det bara smidigt för dom med megatuttar?

tyckte det var så bra svar här med vad man ska ha på sig osv och kände att denna frågan kanske passar in LITE iaf. :)
Jag vet inte om mina boobisar saknar känsel eller nåt, men jag brukar bara ta tag i bröstvårtan och dra upp dom :lol: och sen hålla upp med en hand under medans bebisen äter..

Har inte heller så mega, och skumpade ner henne idag. Vi var på väg hem så iddes inte skumpa upp henne helt efter, men det var ändå ganska bekvämt.
Användarens profilbild
Av Emma_oh
När hon var pyttebebis hade jag samma jacka som under graviditeten. Då fick hon plats under.
Därefter hade jag en rock där jag hade en hårsnodd mellan knapphålen och knappen. Där hade jag om det var kallt ute kunnat haft en liten tillklippt fleecebit.
:tumup:

Den här vintern har hon haft varma ytterkläder och jag burit henne i sele utanpå mina egna vanliga ytterkläder.
Av litensoetis
nalimea skrev:
LillaMy84 skrev:

Har inte heller så mega, och skumpade ner henne idag. Vi var på väg hem så iddes inte skumpa upp henne helt efter, men det var ändå ganska bekvämt.
sen kanske man inte ska räkna in slabbandet? jag menar, är det bara min bebis som ibland får för sig att släppa med munnen full = allting rinner ner på mig, bebis och kläder. dessutom en finfin rap till efterrätt med tillhörande kräk. mja.. tur man inte är SÅ negativ iaf.. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?