Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mossen
Hejsan,
Jag har en liten 3-veckors som jag sjalar m trikåsjal. När jag sjalar henne så börjar hon alltid "knorra" efter en stund. Hon sover men låter vid varjeandetag liksom "mhhhrr-mhhhrggh-mmmrrr". Med min son började jag inte sjala förrän han var typ 3 månader och känner inte igen de här ljuden. Knyter jag henne för tight?Hon blir alltid väldigt varm och svettig men det blev sonen också. Eller är det bara mysljud? Hon låter inte så när hon sover i säng eller vagn. Nån som också har ett barn som knorrar i sjal?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Mina pojkar knorrade de med. Det tolkade jag som mysljud för när man kikade lite på de ibland så hade de ett litet leende på munnen.
Användarens profilbild
Av smurfis
Simon knorrade redan på bb, och har bara fortsatt att göra en massa, massa ljud både som vaken och sovandes. Han knorrade vart han än var, och hur djupt han än sov. När han lärde sig göra andra ljud och sen prata så började han prata i sömnen istället. :loving: Nu pratar/sjunger han i sömnen, och pratar/sjunger varje vaken minut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?