Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marybell
Efter en massa krångel blev jag urakut snittad i torsdags så här sitter jag på bb och funderar..jag får ju bära min son i famnen men hur är det med sjal? Jag rar ju mig inga maratonsträckor just nu men undrar om någon har erfarenhet? Jag ska höra med personalen men ville ändå höra med er också det händer ju att man får konstiga råd även på sjukhus :oops:
Användarens profilbild
Av Elflin
Om inte mina barn varit så pyttesmå när de snittats ut (27+5 29+3) så hade jag burit dem direkt. Det är ingen skillnad på att bära i famnen eller i sjal. Se bara till så knuten hamnar så det känns bekvämt! Mitt på snittet är ingen höjdare, inte ens 5 veckor efter snittet *vis av erfarenhet*
Grattis till bebisen, hoppas ni mår bra båda två nu!
Av Kyltsi
För många går det bra att bära, andra inte.
Jag klarade inte av att bära i annat än ringsjal de första 5-6veckorna. Allt annat kändes för obehagligt.
Men en extra bidragande orsak till det kan ha varit att jag reagerade allergiskt mot tejpen de hade tejpat över snittet med, så jag hade stoora vätskefyllda blåsor på magen.

Grattis till bebis!
Användarens profilbild
Av Kristina
Jobbigt med krångel, hur känns det nu? :heart: Och grattis! :vågen:
Jag blev akutsnittad med V och bar i sjal så snart jag var på benen, och från den stunden och några månader framåt bodde hon i sjalen, det gick hur bra som helst. :loving:
Användarens profilbild
Av marybell
Tack för att ni delar med er och trådtips. Vi mår bra, det återstår väl att bearbeta chocken lite men vi ska hem imorgon till storasyster som längtar och som jag längtar efter. Lånade en vagn och gick ut lite idag, snittet gör mycket mindre ont. Redan i hissen stod det klart att vagn inte var toppen så jag bar liten med ett par sittpauser och högt uppe på en kort promenad. Det enda som kändes var träningsvärk efter allt jag tog i med bröstkorg och rygg innan snittet så det känns ok. Nu känns inget alls Jag har inte tänkt några långpromenader just nu men känns skönt att veta att det känns ok! Pappan: jag kommer lära mig knyta sjal innan jag lär mig göra slipsknut (han insåg omedelbart resultat då killen somnade i sjalen på 2 sekunder). Tack för tipsen ska tänka på var knuten hamnar!
Användarens profilbild
Av marybell
Anledningen till snittet var f ö att ingen fattat att han vägde 5 kg och omöjligen kunde ta sig ut den vanliga vägen. Så det är en klimp att bära, men lättare i sjal än i famnen.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
marybell skrev:Anledningen till snittet var f ö att ingen fattat att han vägde 5 kg och omöjligen kunde ta sig ut den vanliga vägen. Så det är en klimp att bära, men lättare i sjal än i famnen.
Grattis till bäbisen! :vågen: :heart:

...och ja, bra bärdon är räddningen när man har stora bäbisar! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?