Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
Igår hade vi soppmiddag på dagis och döm om min förvåning när två stycken sjalar dök upp! Vi har ett litet föräldrakoop med kanske 15 familjer och vi känner varandra rätt bra. En av mammorna har jag visat både sjalar och tygblöjor för, men jag har inte fått några frågor sedan bäbis tittade ut. Så jag tänkte att det inte blev något. Men igår dök hon upp i en perfekt knuten Stork (Anna tror jag? Kan inte storkar...)! Hennes kompis hade precis lärt henne knyta - är det någon här inne som känner igen sig?

Sedan var det en av de nya mammorna med en sjal som jag knappt såg för barnet satt i en babybjörn knytning frammåt och med string i grenen :? Usch vad svårt det är att veta hur mycket man skall lägga sig i. Det såg inte skönt ut för vare sig mamma eller barn. Den andra mamman sade att hennes kompis berättat att det var bra för barnet att sitta med knäna högre än rumpan, så det slapp jag säga :wink: Jag lovade dock att stoppa en av mina överblivna knytanvisningar i deras postfack, jag tror inte hon fått någon med sjalen.

Jag som aldrig aldrig någonsin ser sjalar och så bara dyker det upp två stycken sådär. På vårat dagis!!
Av eamane
Så kul :vågen:
Användarens profilbild
Av lotti
Härligt!

Jag tycker oxå det är svårt att säga något, såg för ett tag sedan den absolut värsta knytningen hittills och jag stod nog gapande en lång stund efteråt! En mamma med en vävd sjal med en ca 1 åring vänd utåt hängande på trekvart i snurrade bitar av sjalen med bara en decimeter under rumpan, ja, det såg verkligen inte klokt ut........och jag sa inte ett ljud!!!!!! :oops:
Användarens profilbild
Av annemi
:vågen: Härligt
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?