Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Sedan jag sydde min första sele i april är jag eld och lågor över hemsydda selar och anser att varje småbarnsförälder behöver en egensydd sele!

Nu missionerar jag om detta i tid och otid. I somras hade jag syjunta med två kollegor och igår med tre mammor från dagis. Sedan kom en annan mamma för att hämta på dagis, med lillasystern hängandes på magen UTÅTVÄND I EN BABYBJÖRNSELE. Jag försatt förstås inte möjligheten att missionera om riktiga selar. Hon var intresserad av att sy under min fantastiska handledning och trodde fler på hennes gata också var det.

Snart kommer vår lilla by (3000 personer) att krylla av selar, är min förhoppning (några sjalar finns redan och de blir också fler av mitt missionerande).
Användarens profilbild
Av snotan
VAD ROLIGT! :tumup:

Jag skulle verkligen också vilja få till det och sy en egen sele, men jag har inte riktigt kommit till skott än...men snart
Användarens profilbild
Av Fryle
snotan skrev:VAD ROLIGT! :tumup:

Jag skulle verkligen också vilja få till det och sy en egen sele, men jag har inte riktigt kommit till skott än...men snart
Vill du vara med om vi har en ny syträff, så skicka pm. Vi håller till i Skåne, det kanske inte är så långt bort från dig...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?