Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Jag beklagar sorgen. :( Sen ville jag säga att du ju är närmast sörjande så då bestämmer du själv vad som är passande. Filtarna låter som en fin tanke, även om det bara är du som vet vad det står för. :heart:
Användarens profilbild
Av lotte
Det var en av de gulligare idéerna jag har hört någonsin omkring begravningar. Det skulle vara ett fint sätt att hedra din far på, tycker jag. :cry: :heart:
Av Ting
Av dina skrivna ord tolkar jag det som du stod din pappa nära, och i såna fall tycker jag att ord som passande och opassande är helt fel. Det enda du behöver ta STOR hänsyn till och respektera är DINA känslor inför begravningen. Så att sy en sjal av din pappas filt för att omfamna och bära din ´liten´ i är verkligen att annamma dina känslor, och en fin hyllning och nästan som en avskedskram från din pappa.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Beklagar förlusten... Instämmer att ideen känns mysig o omtänksamt !!!

Att mista sina närmaste är ju svårt men dom lever ju upp i ens hjärta o att använda deras tillhörigheter är väl jätte jätte fin tanke !!!

När svärmor dog använde vi hennes gamla väl slitna överkast till babyfiltar o det känns mysigt att kunna rå om sina barn med en farmors överkast ...detta blir lite samma !!!

you go girl !!!
Av Pétronille
Så tråkigt att höra om din pappa schmut...

Men jag tycker som de andra att det är en jättebra idé med bärpåsen, att på det viset ha kvar din pappa hos er, och som bani skrev så är det ju upp till de närmast sörjande att avgöra vad som är opassande eller inte.
Användarens profilbild
Av schmut
Pétronille skrev:Så tråkigt att höra om din pappa schmut...

Men jag tycker som de andra att det är en jättebra idé med bärpåsen, att på det viset ha kvar din pappa hos er, och som bani skrev så är det ju upp till de närmast sörjande att avgöra vad som är opassande eller inte.
jag har frågat min mor/styvmor/hans fru och hon tycker det är helt mitt val. däremot har jag två halvbröder som nog kan tycka det är en morbid tanke... :idea:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
En helt underbar & vacker tanke tycker jag! :heart: Beklagar sorgen...
Användarens profilbild
Av zmurfan
schmut skrev:
Pétronille skrev:Så tråkigt att höra om din pappa schmut...

jag har frågat min mor/styvmor/hans fru och hon tycker det är helt mitt val. däremot har jag två halvbröder som nog kan tycka det är en morbid tanke... :idea:
I det läget hade jag skitit i halvbröderna och gjort som jag själv velat. OM det får dig att känna dig nära din pappa under begravningen så ska du självklart sy om filtarna. Halvbröderna behöver väl inte få veta vad det har varit. Vill du inte att de ska få morbida tankar kan du säga att du köpte liknande tyg på tygaffären. Då vet de ju inte att det är filtarna. Då är det bara du som vet det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?