Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sumire
Ni som har ulloverall på bebisar när ni bär: har ni overallen som en vanlig overall, dvs utanpå innekläder, eller har ni en underställsoverall som snarare är ett varmare/flexiblare alternativ till innekläder?

Jag satte in en köpesannons, men insåg att jag inte visste vad jag letade efter. Jag tänkte mig ungefär en sådan här:
http://www.minimundus.se/popup/klader/u ... ullvit.htm
men det går kanske lika bra med en sådan här?
http://www.minimundus.se/popup/klader/j_babyoverall.htm

Jag har bärskydd (som dock inte skyddar bebisens axlar ordentligt; förstår inte hur det skulle gå till riktigt) och brukar bära i trikåsjal, men vill gå över till Manduca eller BB-tai nu.
Användarens profilbild
Av sumire
Hell Cat: ja, det ser man ju! (Den var enormt fin, förresten!) Blir det lagom varmt när man bär, alltså? Jag tänker att det kanske kan bli för varmt om man har bärskydd och innekläder och allt, men ull ska ju i och för sig vara så fiffigt när det gäller temperaturen.
Användarens profilbild
Av Nina & lilla J
Jag har en ulljacka från Disana, liknande Hell Cats på J när jag bär och sen tjocka sockor och ullbenvärmare. Bär i sjal eller Ergo. Över alltihoppa har jag en bärjacka/poncho också i ull. Och J har en jättevarm fårskinnsmössa också. Det är alltid tillräckligt varmt.
Användarens profilbild
Av Nina & lilla J
Jag skulle inte kunna tänka mig att sätta på J en overall - sån som hon leker i ute - när hon sitter i sjal el sele. Jag har provat en gång men tyckte det blev jättebyllsigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?