Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mi
Aldrig pytte (vad jag minns) men Knubbi höll på att rasa ner i backen när hon var väldigt liten, 2 mån kanske? Jag hade bråttom och svinga upp henne i en ryggsäck. Höll på att böka i källaren, kände efter då och då att sjalen var kvar under rumpan. Efter ett tag började hon protstera väldigt högljutt och då kände jag att något var fel. När jag känner vi rumpan igen så har det varit hennes strumpbyxor jag hade kännt hela tiden INTE sjalen :shock: :cry: Alltså hade hon suttit kvar i nacken och benen, armarna var utanför :cry: Efter det så vågar jag faktiskt inte ha på ryggen om inte ågon är med mig.. Mår fortfarande dåligt när jag tänker på det.. TÄNK om hon hade fallit rakt ner på källargolvet :( Nä, här kommer vi att köra säkra selar.. 8)

Eller, Pytte åker ju på ryggen i sjal. Fast han kan nog säga om någon är tokigt :wink:
Av Sofie
En endaste gång var han på väg att trilla när vi var på IKEA. Jag var helt tröttstirrig och hade ammat gåendes med W på ena armen. Armen var som spagetti och när jag skulle stoppa i honom i sjalen tappade jag greppet lixom och han åkte bak som en banan. Men jag hade ett grepp om ena armen och det gick ju bra. Men mycket läskigt för mig och pappan.
Av nanook
Jag har aldrig tappat någon av barnen, däremor ramlat ganska illa med ett barn i sjalen. Barnet sov igenom det hela men jag fick sys med flera stygn.
Användarens profilbild
Av Tuve
Nej, jag har aldrig tappat A, varken i sjalsammanhang eller annat. Men när han var ca 6 veckor tappade hans far honom ur en Baby Björn-sele, som han höll på att knäppa upp. Det var ruggigt! Allt gick väl, men urk vad oroliga och illamående vi föräldrar var! Länge efter.
Av Pétronille
Nä jag har burit lillan på ryggen hundratals gånger och aldrig varit med om att hon ramlat eller varit nära att tappa henne. Ett par gånger har det hänt att hon liksom kastat sig bakåt och då har det känts som om hon skulle kunna ramla ut, men hon har inte gjort det så jag vet inte om det verkligen var möjligt för henne att falla ur. (Hon satt då som alltid i omslutet kryss på ryggen med armarna utanför.) Jag har sagt till på skarpen och dragit en extra sjal runt i sådana lägen, men det var bara ett par gånger för länge sedan hon ville testa det där.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har inte varit på väg att tappa nåt barn ur sjal eller i "svinget", däremot gjorde Vidar nån krumelur idag när jag skulle ta ner honom från ryggen så han tippade bakåt och slog huvudet i golvet. Jag höll ju i hans ben, och han landade på "sjalhögen", och hade mössa på sig, så det blev inte hårt, men det var läskigt, framför allt för honom, jag fattade inte riktigt vad som hände. :hide:

Sen var jag på väg att tappa Vidar ur en BB-sele när jag skulle ta ur honom ur den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?